Sålänge vi båda andas - chapter 58

" Jag tror vi ska gå in nu , jag börjar få lite ont . "
" Jasmin du skulle bara våga . "
" Jag vågar . Det var så jag tog honom ifrån dig också . " Hånlog hon och jag kunde inte hjälpa det . Jag slog till henne på kinden och nästan slängde mig över henne ..



Serenas perspektiv :
Det första man såg var Jasmines röda märke på kinden , jag kollade på Selena som dök upp bakom henne och fick lusten på något sett att le . Vad hon än hade gjort så förtjänade hon säkert det , om inte så visste jag iallafall att hon skulle berätta till mig senare .
" Vad har hänt ? " Frågade Justin chockat och reste sig .
Hans ord irriterade mig , men skönt iallafall att någon bröt den jobbiga tystnaden .
" Vi har inte tid för någonting nu , vi måste åka . " Muttrade Selena och kollade på mig .
" Ojdå .. Tack Ryan , vi ses snart . " Sa jag och kramade om honom , sedan gick jag till Selena och Jasmin gick in brevid Justin .
" Justin .. Snälla åk inte , du vet inte vad hon har gjort med mig . " Sa Jasmin och blev tårögd .
Selena suckade högt och såg ännu mera irriterad ut .
" Jasmin , jag måste . Hejdå , vi syns snart . " Sa han och kramade om henne medans hon började gråta . Sedan när han kramat om henne så gick han fram till oss .
" Nu åker vi  . " Mumlade han och vi gick in i korridoren . Så fort dörren stängdes bakom oss och vi ställde oss i hissen suckade Justin .
" Vadfan gjorde du Selena ? " Röt han och kollade på Selena  .
" Ursäkta , du vet inte vad hon sa ens ! Så jävla typiskt att du ska ta hennes parti Justin . "
" Dethär handlar inte om vems parti jag tar , du slog henne ! "
" Fattar du inte att hon bara utnyttjar dig Justin , att hon försöker förstöra för alla !? " Skrek Selena .
" Du vet ingenting . "
" NU RÄCKER DET ! " Skrek jag och båda två kollade häpet på mig .
" Jag är så trött på erat bråk , Jasmins falska beetende . Om inte Justin fattar själv vad hon gör så låt henne förstöra , det är hans problem . Men kan ni snälla sluta förstöra för dom som inte bryr sig ?! "
Båda två suckade och kollade in i hissdörren medans den öppnades . Vi gick några steg och Justin tog min hand , jag ville rycka åt mig handen men Justin kollade på mig och viskade i mitt öra .
" Vi måste . "
Jag suckade och lät min hand vara i hans , men utan att krama den tillbaka . När vi kom ut så blixtrade det för fullt och vi skyndade oss in i bilen . Vi började åka och jag tog direkt bort min hand . Då suckade Justin ännu en gång och det var så tyst att man hörde motorns morrande hela vägen .
När vi kom fram dit så gick vi ut på röda mattan och tog lite bilder , sedan gjorde vi bara vad man skulle göra där . Jag ställde upp på en intervju för att .. ja , jag var tvungen .
" Hej Serena . "
" Hej . " Log jag och kollade på honom medans kameran nästan var upptryckt i mitt ansikte .
" Vad fin du är idag . "
" Tack . "
" Hur går det med inspelningarna ? "
" Jo , det går bra . Vi har en liten paus nu under julen och så , men snart börjar det som vanligt . "
" Okej , ser du fram emot att vara med i en film . Hur kommer det liksom att kännas att vara med i en film , se sig själv där ? "
" Ganska coolt såklart , första gången jag var med på tv , på disney channel så var jag alldeles upprymd . Jag antar nog att det kommer vara samma sak nu . "
" Saknar du inte dina föräldrar ? "
" Såklart jag saknar dom , och försöker träffa dom så mycket som möjligt . "
" Ganska inspererande faktiskt att du gick från dendär vanliga flickan till att bli känd , till att dejta Justin Bieber . "
" Haha tack , tror jag ? " Skrattade jag .
" Så .. Justin Bieber ? Hur träffades ni ? "
Nu börjades det ..
" Vi träffades när jag var med i hans musikvideo och vi har varit vänner jätte länge . "
" Så hur tar alla bieberfans dethär då ? "
" Jag vet inte riktigt .. Det finns såklart dom som tar det hårt , sedan dom som tar det mindre hårt . "
" Så har du fått hotmejl eller något sådant ? "
" Ja, det har jag. Men jag försöker att inte ta åt mig, men såklart det sårar mig . "
" Vem är Jasmine ? "
Det högg till inom mig men jag försökte le ändå . Justin stod med några andra en bit bort .
" Det är en av Justins vänner bara . "
" Hon och Justin har umgåtts ganska mycket på sistonde . "
" Ja , för hon har vart med om en olycka så Justin har såklart stöttat henne . "
" Men det är ingenting på gång med dom två ? "
" Nej , jag litar på Justin och jag vet det . Jag känner Jasmine också . "
" Men är hon här idag ? "
" Nej , tyvärr . "
" Vem är det Justin står och pratar med nu då ? " Frågade han och nickade med huvudet mot Justin .
Jag kollade dit och höll på att koka av ilska , där stod Jasmine såklart ...


Kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

Åååå snälla skriv mer nuuu!!!!! Det är sååååå späääännnnaaanndddeee!!!!<333 kram

2011-03-20 @ 14:56:14
Postat av: Rebecka

sååbra :DDDDDD ,, skriv mer :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-03-20 @ 17:18:17
Postat av: Anonym

vad spännande!!!

2011-03-20 @ 17:37:45
Postat av: Johanna

Suveränt bra ofc !!!!:D längtar redan tills nästa!:)

2011-03-20 @ 18:24:57
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: cissi

Snäääääälla skriv mer nuuuuu!!! Ååh kan inte vänta tills nästa chapter kommer!!!!!

2011-03-20 @ 19:38:37
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0