Sålänge vi båda andas - chapter 48

Där utanför stod en limosin och Justin stod lutad mot dörren , med kostym och han var alldeles underbart vacker .
" Du är så vacker . " Log han och öppnade dörren till mig .
Så fort vi satte oss i bilen så kramade jag om honom och vi möttes i en kyss .
" Jag har saknat dig . " Mumlade jag .
" Och jag dig . "
" Men alla kommer förstå att vi är tillsammans om vi kommer såhär . " Sa jag oroligt.
" Det är det som är meningen . " Log han och jag kunde inte sluta le .




" Menar du allvar ? " Sa jag alldeles tårögd och satte mig i hans knä medans jag kramade om hans hals.
" Varför skulle vi annars matcha världens finaste ? "  Log han och kysste mig försiktigt .
Efter kyssen så kollade jag på hans klädsel , vi matchade .
" Jag älskar dig . " Log jag .
" Jag älskar dig också . "
" Ett halvår utan dig har varit ganska tufft . "
" Jag är ledsen för det , men nu är jag tillbaka och vi kan fira julafton tillsammans."
" Det kan vi , det är om 24 dagar . " Log jag och drog med fingrarna över hans läppar.
" Så lite , jag som inte ens vet vad jag ska köpa till dig . "
" Du behöver inte köpa någonting för jag har allting jag vill ha redan . "
" Jodå , jag ska hitta den perfekta presenten till dig . "
" Världens finaste pojkvän . "
Bilen stannade och jag drog ett djupt andetag .
" Nu kommer alla veta att jag älskar dig . " Log han och pussade mig snabbt på munnen .
" Jag är nervös . " Erkände jag .
" Var inte det . "
" Okej , öppna dörren . "
Han öppnade dörren och massor , jag menar tusentals kameror blixtrade mot oss och Justin höll i min hand medans vi klev ut . Alla log mot oss och skrek massa frågor , men samtidigt så fick vi le mot alla bilder . Han drog mig tätt intill sig och vi gick längst mattan längst fram . Där stod vi och log mot alla , äntligen kunde jag och Justin vara tillsammans var som helst .
" Sa ju att det skulle gå bra . " Viskade han i mitt öra och pussade mig snabbt .
När hans läppar snuddade mina så blev kamerorna ännu vildare . Då kom några som vi kände bland annat Selena fram till oss och grattade oss .
" Jag är så glad för eran skull ! " Log hon och kramade mig och Justin , vi tog också några foton tillsammans också . Sedan såg vi ett fotobås , eller jag såg .
" Justin , kom vi går till fotobåset . " Log jag och försäkrade att han hörde . Ingen annan än dom som stod brevid oss kunde ha hört oss eftersom det var hundratals människor där minst .
" Okej baby . "
Jag log och han drog med mig till båset , vi satte oss framför kameran och Kenny stod utanför och vaktade . Vi tog sex bilder och på den sista flinade Justin lite speciellt .
" Får jag göra en sak ? " Log han .
" Vad du än vill . "
Han lutade sig över mig lite och hans ansikte var precis vid mina bröst ungefär . Han skrattade till lite innan hans läppar nuddade min hud , sedan sög han till lite och jag lutade tillbaka huvudet och stönade lågt . Den tog ett kort och han släppte , han kysste mig snabbt och sedan gick vi ut . Vi tog bilderna och skrattade , vi försökte att inte visa dom bilderna .
" Kom så går vi in . " Log han och la handen runt min midja medans han gick framåt . Brevid honom så hörde jag hemma ..



Kort men måste göra en till imorgon också, kommentera gärna vad ni vill ska hända ;)


Kommentarer
Postat av: Alva

Asså ååååh!!!! Den e så hilmla braaaa!!!!!<33333 skriv skriv skriv skriv!!;)))) <3 kram

2011-03-14 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0