Sålänge vi båda andas - chapter 37

Jag suckade och gav med mig , jag gick ut till vardagsrummet och letade efter min keps . Jag drog sedan luvan över kepsen , tur att jag tog med den röda hoodien från Atlanta.
" Vart är Serena ? " Frågade Chaz och kollade mot hennes rum .
Precis då öppnades dörren och jag tror seriöst att jag tappade hakan ...



(inte sådana där skor bara )

Hon såg riktigt annorlunda ut , men samtidigt snyggare än vanligt !
" W-o-w . " Sa Chaz förvånat och stirrade på henne .
Hon skrattade lite och sprang fram till oss . Hon hade på sig jeans , en t-shirt , supra skor och en keps . Jag kramade om henne och luktade på hennes hår , det doftade perfekt .
" Kom så drar vi . " Flinade hon och drog med mig till hissen , alla kom och vi pratade enda fram till parken där vi skulle åka.
Det var lagom mycket folk och nästan inga papparazzis , men vi hade med oss Kenny ändå . Vi började åka lite och jag såg hur Serena stod i sidan och bara kollade på alla som åkte . Jag sprang brevid henne och nästan lite bakom henne .
" Ska jag lära dig ? " Log jag och bet mig löst i läppen.
" Jag tror jag hoppar över det . "
Hon kollade på när Caitlin åkte med Dylan , hon var inte superbra , men hon kunde .
" Nejdå , kom . " Sa jag och drog med mig henne till en plan mark , sedan la jag ner skateboarden och ställde mig på den .

Efter några timmar hade hon lärt sig ganska bra , hon kunde ta sig framåt och ja , ta sig framåt . I början ramlade hon nästan hela tiden , men man lär sig av sina misstag . Vi bestämde oss för att kolla på en basketmatch istället och vi lämnade alla skateboards hemma hos henne och gick sedan till någon match . Vid ingången köpte vi biljetter , popcorn och baconchips . Sedan satte vi oss brevid varandra på läktaren och jag hamnade brevid Serena såklart. Då när alla skulle hem så skulle jag även hem , jag hade ganska mycket att fixa , intervjuver och sånt innan min turne skulle starta igen .
" Jag tror dethär är min första basketmatch . " Skrattade Serena till mig .
Dom andra var fullt upptagna med att prata om deras bästa matcher eller någonting . Jag gillade inte att jämföra vem som hade varit på den bästa , eller vad jag hade gjort till skillnad från dom andra. Eller ibland var det såklart roligt men jag visste att dom andra inte gillade det och höll därför oftast tyst.
" Jag är glad att jag är med dig . " Viskade jag och tog hennes hand , vem skulle märka oss här mitt bland alla människor ?
" Jag är också glad att jag är här med dig . "
Hennes leende , var så perfekt , så underbart att jag smälte lika mycket varenda gång !

Matchen började och hon satt helt inne i matchen hela tiden . Hon klappade i händerna när hennes favoritlag fick ett mål , precis som om hon skulle vart på tiotals matcher . När baconchipsen tog slut hämtade jag nya och mötte på några fans , jag skrev en autograf till båda två och gick sedan tillbaka . Lite innan matchen tog slut fick jag ett sms av någon okänd .
* Länge sen vi sågs , vart håller du hus nuförtiden ? :) * 
Jag tror inte det var ett fans eftersom dom brukar avslöja sig genom att skriva att dom älskade mig eller något , och mitt nummer fanns inte att få någonstans .
* Vem är dethär ? *
* Selena Gomez , jag har bytt nummer ;) *
* Aha , ja det var ett tag sen . Men jag har varit i NY ett tag nu , men vart håller du hus ? :) *
* Jag är i LA , jag bor där som du kanske vet ;p *
* Japp , kommer du till Atlanta någonting ? *
* Kanske nästa vecka , vi borde ses då . *
* Aboslut . *
* Vad gör du ? *
* Sitter på en basketmatch , själv då ? *
* Har en intervju om tio minuter . *
* Haha okej :) *
" Vem skriver du med ? " Frågade Serena och tittade på mig medans hon tuggade på popcornen .
" Ingen speciell , vinner dom ? "
" Dom leder , hänger du med överhuvudtaget ? "
" Jadå . " Log jag och kollade på matchen som jag varit närvarande hela tiden , när hon kollade bort igen sneglade jag på det nya smset .
* Jag saknar dig . *

Selenas perspektiv :
Jag stirrade på skärmen utan att få något svar , kanske så hände det någonting på matchen han var på . Jag suckade och la mobilen i fickan , jag skulle ändå snart ha en intervju . Jag saknade han så att det gjorde ont , han hade sagt att han älskade mig , ändå så lämnade han mig. Eller vi skildes snarare åt . Jag hade hört att han hade umgicks med någon Serena , hoppas verkligen inte det var mer än vänner för det vi hade var så speciellt . Jag suckade ännu en gång och gick sedan ut till intervjuvaren , jag forsatte tänka på honom , vänta tills jag såg honom nästa gång .

Serenas perspektiv :
Jag såg hur han började smsa igen , han trodde nog inte att jag märkte men hur skulle jag kunna sluta titta på honom ? Jag valde att inte säga någonting eftersom han verkade så inne i det , som om den han skrev till var speciell . Han suckade förtvivlat när han inte fick något svar och la undan mobilen , jag log lite ledset och då kom ljudet som betydde att matchen var slut och jag klappade och skrek eftersom mitt lag vann . Sedan reste jag mig upp och sträckte på mig , dom andra gjorde detsamma . Vi gick sedan ut därifrån och gick hem till mig . Då och då såg jag hur han kollade på mobilen ifall han hade fått något sms .
" Säker på att det inte var någon speciell ? " Log jag och hade min hand nära hans .
" Bara min manager . " Log han och då fick han ett sms .
" Då kan det inte vara så farligt om jag ser . " Flinade jag fort innan jag tog hans mobil och sprang iväg .
" NEJ SERENA , SLUTA ! " Ropade han efter mig och jag skrattade , jag öppnade smset och läste det .
* Jag saknar oss , kan inte sluta tänka på dig heller . *
Jag kollade försiktigt på namnet , Selena Gomez . Jag slutade skratta och stannade , han kom och tog sin mobil medans jag stod kvar som förstenad .
" Åh  nej , det är inte dom det ser ut , jag lovar Serena . "
Jag skakade bara på huvudet och gick med bestämda steg framåt , han sprang bakom mig och dom andra gick en bit bakom .
" Stick Justin ! Lämna mig ifred ! " Skrek jag och började springa , jag kollade inte ens bakåt men hörde att han stannade springa efter mig efter en stund . Jag forsatte till någon gata bara , bara bort från honom ..



Sämst .. men hade ingen aning om vad jag skulle skriva , kom gärna med ideer ! minst 5 kommentarer för nästa :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Meerr!!! :D

2011-03-06 @ 19:56:06
Postat av: Rebecka

ASbra ,, det är roligt när det händer grejer o denna va lång o det gillar vi :DDDDDDDDDDD

2011-03-07 @ 15:21:27
Postat av: Anonym

Skitbraaa!!! Skriv meer mer meer! :D Kan. det inte va något romantisk o dramatiskt sätt dom blir ihop igen på :-P

2011-03-07 @ 16:52:11
Postat av: victoria

SUPERBRAAAA!!!!!!!! jag gillar när det händer dramatiska saker :-P Hihi! :D <3

2011-03-07 @ 16:54:35
Postat av: Neejra<3'

I (L) DRAMA

2011-03-07 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0