Ljudet av ditt hjärta - episode 29



Om vi skulle ha stannat så skulle vi vart i samma kaos som jag vart i alldeles nyss, så vi skyndade oss till bilen och när vi väl var framme så körde Kenny och jag och Justin satte oss vid dom tonade rutorna.

" Omg, förlåt Caitlin! hur är det?! Det är mitt fel. " sa Justin hysteriskt och frågade massvis med frågor.

" Andas Justin, de är okej. "

" Du blöder från läppen, det är inte okej! "

Försiktigt kände jag på läppen med handen, det sved så in i h*lvete.Men det blödde lite bara.

" Förlåt mig Justin, jag skulle inte ha stannat .. "

" Stannat?! Du hölls ju fast ! "

" Okej, men ändå Justin, de är ingens fel, okej? "

" Jo mitt egentligen. "

" Sluta, snälla ingens? "

" Okejdå. " mumlade han och pysslade om med mitt huvud.

" Har du ont? " frågade han och tryckte försiktigt mot huvudet.

" Bara jättelite, men det är ingenting. De kommer gå över snart. " sa jag och han suckade.

" Okej. " han släppte och jag lutade mig bakåt. Justin kollade ut genom fönstret och jag lutade mitt huvud mot hans axel.

" Tack Justin för en underbar kväll. "

Han kollade på mig och lutade några sekunder huvudet mot mitt, sedan flätade han våra händer.

" Det var så lite shawty. "


Vi körde sakta hem till mig, fast ändå Justin och sedan parkerade vi på ett tomt ställde, som var baksidan kan man säga. Där tog vi oss upp till lägenheten utan problem och Kenny lämnade oss sedan direkt och åkte hem till sig själv.


" Gå du och välj en film så gör jag snacks . " sa Justin och jag nickade, jag gick in till vardagsrummet och placerade mig framför teven och började kolla igenom alla filmer på bokhyllan.


Sedan valde jag Twilight, underbar film om jag får säga det själv. När jag valt så la jag in den i dvd:n och gick in på toaletten. Jag kollade mig i spegeln och suckade, jag började försiktigt skölja av min läpp. När jag var klar så såg man hur den hade börjat svullna upp, jag borstade håret och satte upp det i en hög tofs. Sedan gick jag in i sovrummet och satte på mig ett linne och ett par rosa mjukisbyxor. Jag kände mig verkligen inte vacker på något sett överhuvudtaget, men det fick duga. Även fast jag ville göra mig fin för Justin, han borde inte se mig när jag såg ut såhär..


" Så du valde Twilight . " flinade Justin när jag kom tillbaka.

" Absolut. " log jag och han kramade om mig mitt i rummet.


Jag la armarna om hans mage och drog in hans underbara doft. Efter våran mysiga kram och vi skulle släppa varandra så bärde han upp mig, jag började skratta och han bar mig ändå fram till soffan där han släppte ner mig och la sig på mig, även fast han knappt rörde mig för han höll upp sig själv med händerna på varsin sida utav mitt huvud.


" Du vet det är inte bara vampyrer och varulvar som är starka. " log han och jag började skratta.

" Jag vet att du har stora muskler snygging. " log jag .

Mitt hjärta slog snabbt.

Försiktigt böjde han ner huvudet till mig och jag drog ett andetag innan han kysste mig perfekt. Såret på läppen värkte inte alls när våra läppar möttes, det kändes mer som medecin om jag får vara ärlig.


Utan att släppa mina läppar så rullade han runt oss så jag låg över han, han la sina händer vid mina knäveck eftersom jag hade båda benen på varsin sida utav honom ungefär vid hans mage.

Vi kysstes fortfarande helt lungt, och sedan efter kyssen så kollade vi in i varandras ögon innan han slutligen gav mig en kort blöt puss.


Jag log ett snett leende och rullade ner brevid han och närmast teven, han la armarna runt mig och vi typ låg sked.

" Så är du team Edward eller Jacob? " frågade han medans filmen skulle starta igång.

" Jag är team Bieber. " log jag och han skrattade lågt innan han kysste mig kort på halsen, sedan började filmen och han lutade huvudet mot mitt.


Jag somnade mitt i filmen, ungefär då när James och dom kommer in i bilden. Jag vaknade till lite när skärmen slocknade en stund efter, sedan var jag i luften som om någon bärde mig innan jag slutligen låg på en mjuk säng.

" Kan jag sova över? " viskade han i mitt öra.

" Mm. " mumlade jag och han pussade mig på munnen och la sig sedan. Jag somnade direkt.


När jag vaknade på morgonen mindes jag inte alls att jag hade tagit av mig byxorna, vilket jag tydligen hade. Jag hade endast på mig underkläder och sen linnet. Jag ville inte vara uppe ensam så jag försökte väcka Justin, vilket inte gick så bra så jag började kittla honom men han reagerade inte. Han hade ingen tröja på sig utan bara ett par mjukisbyxor så man kunde se hans magrutor och hans ena tatuering. Inte för att jag kollade så långt ner..Även fast vi hade sovit i samma säng så sov vi på varsin ända och med olika täcken. Och det hade ju inte ens varit planerat att det skulle bli så. Precis när jag skulle ge upp såg jag ett hånflin bildas i hans ansikte och han snurrade runt oss på bara några sekunder och sedan började han skratta och klia mig för fullt.


" Snälla sluta ! " bad jag och grät för att jag hade skrattat så mycket.

" Vem är bäst? " skrattade han .

" Dududu! "

" Dåså . " Han rullade av mig och jag reste mig snabbt upp.

" Lättlurad du är, jag skulle aldrig tycka du var bäst. " sa jag retsamt och han skrattade innan han flög upp ur sängen och jagade mig till köket. När han fick tag i mig så la han armarna om mig, lutade sin kind emot min och blåste på min hals (ja jag var så kittlig) och jag skrattade igen för fullt.


" Sluuuuta. " skrattade jag och drog upp fötterna som om han skulle släppa ner mig, men han var tillräckligt stark för att hålla mig kvar och han fortsatte blåsa ännu mer.

" Inte bäst sa du. " log han och han forsatte några minuter innan han slutade och jag vände mig om emot han.

" Äntligen. " skrattade jag och han log stort.

Han la armarna om min midja och jag letade mig in i hans famn igen med armarna runt hans midja.

Så stod vi säkert flera minuter och kramade varandra, det var så underbart att jag aldrig ville släppa taget.


" Okej, nu borde jag kanske sätta på mig. " skrattade jag och släppte honom.

" Hm okejdå. " mumlade han låtsasledset och jag kollade på hans fina ansikte och skrattade.

Sedan vände jag mig om och han gick efter, man kände att han kollade på mig .. på min rumpa med andra ord. Och jag hade ju bara ett linne och boxers, tack och lov att jag inte hade string eller något liknande.

Jag sa inget men rodnade lite och gick fram till skåpet, han lutade sig mot skåpet medans jag försökte hitta något fint.

" Jag behöver köpa kläder. " muttrade jag för mig själv.

" De ordnar jag. " sa han direkt och gick fram lite. " vad sägs om att vi åker och shoppar idag? "


Han kom fram till mig och tog min hand, han snurrade runt mig som om vi dansade och drog mig sedan tätt intill sig. Jag fick inte fram ett ord.

" Eller? " andades han ut i en viskning.

Hans ansikte var så nära så jag kände hans andetag.

" Visst. " sa jag nästan ohörbart och ett leende lyste upp hans ansikte innan han slutligen kysste mig, sakta föll vi bak på sängen bakom oss.

" Varför säger du inget? " viskade han.

Kunde han inte känna och till och med höra mitt hjärta slå snabbare än vad som ens kunde vara nära normalt?

" Vad ska jag säga? " frågade jag tyst.

Han svarade inte utan kysste mig igen, sedan helt plötsligt öppnades dörren och två ansikten dök fram genom dörröppningen.

" Justin? " sa tjejen chockat.



Skrivit ett par delar till efter denhär, men blir så frusterad när jag inte hittar bra bilder som passar, jag vill ju liksom att ni ska se det som jag gör i huvudet, och åh!
aja lägger väl upp dom andra delarna så smånigom idag med tanke på min urusla update, förlåt! kommenteera

asså jag hittar ju bilder,men inte exakt sådana somjag vill ha :p kräsen som jag är


Kommentarer
Postat av: Jossan

BÄÄÄÄÄÄÄst!!:D

2011-06-19 @ 15:09:36
URL: http://Http://Jossetheshit.blogg.se
Postat av: Alva

Jätte bra!!! Det behöver inte vara oerfekta bilder!! :) hihi<3

Kram

2011-06-19 @ 15:29:27
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0