Dina andetag är min musik - chapter 34

" Kom vi klättrar . " Log jag när han tog ner mig igen , vi sprang tillsammans till trädet . Jag klättrade upp och Justin kom efter . Vi satt där , mitt emot varandra . Återigen så fann hans läppar mina , just nu var allting precis som en saga ..



Trädgrenen vad ganska bred så när vi avslutat kyssen så la jag mig i hans knä . Han protesterade inte utan höll mina händer istället . Allt som syntes var nu ljusen som han satt lite överallt .
" Gillade du dejten ? "
" Älskade är nog rätt ord . " Viskade jag och lutade bak mitt huvud så jag såg hans ansikte .
" Bra älskling . "
Han gav mig en snabb puss och sedan tittade jag fram igen . 
"You see I never thought that I could walk through fire
I never thought that I could take a burn
I never had the strength to take it higher
Until I reached the point of no return
And there's just no turnin back
When your heart's under attack
Gonna give everything I have
It's my destiny" Sjöng jag tyst .

" Vill du åka hem ? " Frågade han sedan .
" Helst inte men det börjar bli lite kallt . " Log jag .
" Jag ringer Kenny . "
Han tog sin mobil och ringde till Kenny .
" Kan du hämta nu ? "
" Bra . "
Han la på och log mot mig .

Han tog min hand och vi hoppade ner från trädet , vi gick till parkeringen där han lämnat mig . Kenny väntade redan där , undra om han varit där hela tiden . Vi satte oss i bilen , jag bak och han fram . Han började prata med Kenny och jag lutade bak mitt huvud . Jag somnade med bara mig och Justin i huvudet .

Justins perspektiv :
Jag hörde hur Nelly började andas tungt , hoppas jag inte tråkat ut henne . Jag forsatte prata med Kenny om turnen , som skulle äga rum alldeles för snart . Om en och en halv månad .
" Hur gick dejten ? " Frågade Kenny och flinade stort .
" Bra . " Skrattade jag tyst .
" Justin ? "
" Mm . "
" Jag måste bara påminna dig om en sak . "
" Ja . "
Jag skulle inte vela höra dethär .
" Ha inte ett för seriöst förhållande , du vet att du måste åka snart igen . Du kan inte bara lämna henne här och hälsa på ibland . Håll dig på rätt nivå . " Han såg allvarlig ut .
Men jag visste det , jag visste att jag var tvungen att hålla allting på rätt nivå . Men nu var det redan försent , jag hade sagt att jag älskade henne . Jag visste hur mycket det betyder för henne . För vissa tjejer är det bara en mening man säger , men för henne betyder det allting . Nu hade jag precis förstört allting . Men var det så fel att vara lycklig ? Detklart jag var lycklig med mina konserter , min dröm som besannats . Men varför kan jag bara inte ha någon speciell att dela det med ?
" Jag vet . " Mumlade jag bara och tittade ut .

Vi stannade utanför Nellys hus , jag tittade bak på henne .
" Jag stannar här . " Sa jag till Kenny .
" Justin , du hörde vad jag sa alldeles nyss . "
" Jag har en och en halv månad kvar med henne . "
Han verkade förstå tillslut .
" Ringer dig imorgon . "
" Mm . "
Jag hoppade ut ur bilen och öppnade dörren där hon satt . Jag ruskade om henne försiktigt , hon vaknade och tittade sig omkring .
" Vi är framme , kom . "
" Kan du stanna hos mig ? "
" Självklart . "
" Jag menar föralltid ? "
Det högg till i bröstet , föralltid .
" Ja , kom nu . "
Hon gäspade " Hejdå Kenny , tack för skjutsen . " Log hon .
" Inga problem . "
Jag la en arm runt henne när hon hoppade ut , jag kollade mig omkring . Inga kameror , skönt !

Jag forsatte gå med henne in till hennes port , men när vi kom halvvägs så släppte hon mig .
" Kameror . " Log hon och gick själv .
Hon förstod , men ändå skulle jag behöva krossa hennes hjärta .

Vi kom in till henne , hon tog av sig skorna och gick direkt till sovrummet .
" Jag sover på soffan . "
" Var inte dum , kom . " Hon tog min hand och drog med mig till hennes sovrum .
" Vänta , jag ska bara ta min pyamas . "
Jag satt på sängen och väntade , hon försvann in på toaletten .

Nellys perspektiv:
Jag gick in på toaletten . Jag drog av mig alla kläder förutom underkläderna såklart och sedan på med en Justin Bieber tröja . Jag hade köpt den i Stratford , när jag bott en månad i hans hus . Jag borstade snabbt igenom mitt hår och sedan borstade jag tänderna . Jag gick ut och när han såg min tröja skrattade han .
" Jag trodde inte du var något fan ? "
" Jag köpte den för ett tag sen , efter vi träffats . "
Vi skrattade och jag gick och la mig i sängen . Han kom med mig och vi låg där båda två , under täcket .
" Sov nu , du är trött . " Log han och jag kröp närmare honom .
Jag la mig halft över honom .
" Inte längre . " Sa jag innan jag kysste honom .
Han besvarade kyssen och smekte mig rygg lite lätt . Efter tio minuter ungefär så la jag mig ner igen , jag la mitt huvud på hans bröstkorg .
" Godnatt , jag älskar dig . " Log jag och höll om honom hårdare .
" Godnatt , jag älskar dig också min fina prinsessa . "
Han började sjunga lite tyst på favorite girl och jag somnade och hoppades jag skulle få ligga där föralltid med killen jag älskade ...



Slut på fantasi , hjälp ! Kommentera med förslag :)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

skitbra , Justin kanske fixar så att hon kan åka med på turnen eller ngt :DD

2011-01-30 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0