Dina andetag är min musik - chapter 32

" Får jag kolla runt i ditt rum ? " Frågade jag .
" Absolut , rota så mycket du vill . "
" Tack . "
Han log och gick ut , jag började med att känna att skorna var verkliga en gång till ..



( Justins hus , fast den ena rummet är inte hans rum . )

Jag gick sedan till hans garderob som låg där bakom samma dörr . Jag märkte att han hade väldigt mycket kläder , och kepsar . Efter skor så kom kepsar helt klart , jag började hypventilera när jag såg dom också . Jag valde ut en att ha på mig och den var lila den med . Jag gick vidare , mumlade på någon låt . Jag gick sedan ut från hans garderob och började kolla i hans lådor . Han sa ju trots allt att jag fick rota .

Allt jag hittade var bara massa foton och papper . I en låda hittade jag en gammal hockeytröja , med hans namn . Jag visste inte att han hade spelat hockey , jag hittade även basketbollar . Efter en stund blev det tråkigt att bara rota så jag satte mig på sängen och började spela på mobilen .

Justins perspektiv :
Så , nu var allting fixat . Jag gick tillbaka till dörren , hon låg på min säng och spelade . Haha , tröttnade hon på att rota ? Jag gick sakta till sängen och la mig brevid henne . Hon verkade helt inne i spelet så jag retade henne lite . Jag la min hand på skärmen .
" Sluta . " Sa hon och försökte flytta på mobilen .
Jag skrattade , men forsatte att hålla för skärmen .
" JUUUSTIN , jag förlorar . " Sa hon irriterat .
" Sluta spela då . " Sa jag och la mig halft över henne .
Jag tog också bort min hand och hon forsatte spela , sedan började jag kyssa henne sakta på halsen som tidigare . Jag märkte hur hon försökte koncentrera sig på spelet , men det verkade inte gå så bra .
" Justin , snälla sluta . " Bad hon och skrattade .
Hon bar min lika favoritkeps på huvudet , hon passade i den .
" Okej , om du vill det . " Sa jag låtsas sårat .
Jag reste mig och satte mig framför datorn. Jag loggade in mig på twitter , twittrade också samtidigt .
' ♥ '
Jag började följa någon , och gick sedan in på youtube . Jag började söka på några låtar och jag hörde sedan hur Nelly suckade . Hon reste sig och kom bakom mig , hon la armarna om min hals . Jag låtsades vara sur fortfarande och reagerade inte .

" Älskling ? " Frågade hon och pussade mig på kinden .
Jag svarade inte .
" Annars forsätter jag spela . " Skrattade hon .
Jag gav upp och vände mig om , jag kysste hennes underbara läppar .
" Middag klockan sju ikväll . "
" Okej , men då vill jag fixa mig innan . "
" Självklart , jag skjutsar hem dig en timma innan . "
" Förlåt . "
" För vad ? "
" Att jag spelade . "
" Det gör inget . " Skrattade jag .
Never say never spelades ur högtalarna , hon verkade gilla den .
" Gillar du kepsen ? "
" Ja , älskar allt lila . "
" Jag med , du kan få den också . "
" Aaw , tack Justin , du är bäst . "
Jag log lite . Hon satt i mitt knä och höll om mig . Jag ville vara där med henne föralltid . 

Vi satt kvar där en stund tills hon reste mig , jag kollade frågande på henne  .
" Kan inte vi gå ut och sola ? " Frågade hon glatt .
Jag tittade på hennes kropp , hon hade fått lite färg sen jag sett henne sist .
" Absolut . "
Hon log ännu större och tog min hand .
" Kan dom fota in till din gård ? " Frågade hon medans hon drog mig upp .
" Nej , vi kan göra vad vi vill . "
" Förvänta dig inte för mycket . " Skrattade hon och vi började gå ner , sedan ut .

Vi kom ut på min gård och hon verkade tycka det var snyggt där också , hon tittade på poolen och satte sig på kanten , jag satte mig brevid henne . Hon doppade sina fötter i vattnet , jag gjorde samma sak . Hon hade på sig jeansshorts och ett linne . Hon kisade upp mot solen , stannade där med ansiktet .

Jag släppte hennes hans , hon reagerade inte .
" Vänta här . " Sa jag och hon nickade .
Jag gick in och tog av mig tröjan , sedan på med mina badshorts . Hon skulle bli ganska sur nu , men hon skulle gilla det iallafall . Jag öppnade dörren och hon kollade inte hitåt , bra .

Jag tog sats och sprang , jag hoppade ihopkurad till en boll in i poolen . Det skvätte vatten överallt och jag hörde hennes skrik till och med under vattnet . Jag stannade därnere en lite längre och simmade fram till henne där under . Hon satt kvar och jag kom upp , hon blängde surt på mig . Men hon hade ändå ett leende i sina ögon .
" JUUUUUSTIN , VAD VAR DETDÄR BRA FÖR ?! " Skrek hon .
" Shh , mamma sover . " Skrattade jag och var tvungen att hålla i mig i kanten för att inte drukna när jag skrattade .
" Nu är jag blöt . " Klagade hon tyst .
Hon var lite blöt , men inte tillrcäkligt . Jag tog tag i hennes fot , drog ner henne nedför kanten försiktigt såklart så att hon inte skulle slå i sitt huvud . Hon skrek till lite tyst innan hon också var under vattnet . När hon kom upp hade hon bara hämnd i blicken ..


Ni fick en kort innan dejten som är med i nästa chapter , kommer nog ikväll :) Kommentera .


Kommentarer
Postat av: Rebecka

så jäkla bra , längtar tills ikv :D

2011-01-29 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0