Dina andetag är min musik - chapter 5 .

Last chapter :


Han ställde sig då på knä och slängde sig över mig , så att han låg nästan över mig . Sedan kittlade han mig så att jag inte kunde andas . Men allting kändes så bra med han i närheten . Han slutade kittla mig och han bet sig i läppen . Hans vackra ansikte var endast fyra centimeter från mitt och mitt hjärta slog som aldrig förr .




Han tittade in i mina ögon och hans läppar nuddade mina . Vi båda slöt ögonen och jag kunde känna hans varma fuktiga läppar mot mina . Jag kände mig så glad , så underbart lycklig . Kyssen varade inte mer än några sekunder och sedan satte vi oss båda upp . Det blev tyst , en pinsam tystnad .
" Jag tror jag måste gå nu . " Viskade han .
Han verkade ångra sig , jag svalde klumpen i halsen .
" Mm . "
Han reste sig upp och jag följde efter honom till dörren .
" Jag ska imorgon till Asien på turne . " Mumlade han vid dörren och sedan började sätta på sig skorna .
Jag visste det , jag hade bara varit hans lilla flört här.
" Okej , det var roligt . "
" Ja , hoppas vi syns igen . "
Han kramade mig lite lätt och gick sedan . Jag viskade till dörren . " Hoppas vi syns igen . "
Jag trodde jag äntligen hade hittat någon , jag gick besviket tillbaka till sängen . Jag somnade snabbt , tänkades på Justin .

Solen sken i ögonen , och det sved lite när jag öppnade dom . Under natten hade jag drömt att jag skulle flytta , det hade varit så roligt och bra för mig i drömmen . Jag tog upp datorn som låg på golvet och började söka runt på lägenheter i Stratford , där jag hade drömt min dröm . Det verkade så mysigt där , jag hittade en lägenhet . Jag la intresse på den och loggade sedan in på twitter . Jag hade aldrig haft ett behov av att kolla Justins twitter men nu av någon anledning var jag tvungen . Jag började följa honom och tittade sedan vad han skrivit :
Bra konsert igår , hamnade bara sedan i en knepig situation ..
Knepig ? Menade han mig ? Jag suckade för mig själv och loggade ut , tur att det var lördag för jag hade verkligen ingen lust att gå till skolan när jag kände mig såhär . Stratford nästa tack ! Inga nya meddelanden på telefonen , han skulle nog aldrig höra av sig igen . Jag raderade hans nummer och satt på teven , då börjar sarkasmen , hans intervju sänds precis . Precis när han dök upp på skärmen hörde jag orden .
" Jag skulle aldrig kunna ha ett fast förhållande utan har bara roligt just nu . "
" Självklart . " Muttrade jag för mig själv .
Jag stängde av teven också , jag ringde Bella istället , hon bodde i Stratford .
" Hej Bella . " Sa jag glatt när hon svarade .
" Hej , det var ett tag sen . "
" Ja , har du någon plats hemma hos dig eller ? "
" Va , vad menar du ? "
" Jag menar att jag ska flytta till Stratford . "


Förlåt för en kort , skriver en till ikväll :)
Kommentera :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0