Dina andetag är min musik - chapter 15

Det kändes så otroligt rätt , jag följde min magkänsla och lutade mitt huvud mot hans bröst . Åh , jag ville bara veta vad han kände för mig ..




Vi gick till en park som låg en bit bort , hela vägen dit höll jag mig nära Justin . När vi var framme vid parken så sprang Justin och Chaz och jagade varandra eller något . Jag tittade på och skrattade , men sedan känner jag Ryan vid min sida , han hade en allvarlig blick .
" Nelly . " Sa han och tittade på mig med sina vackra ögon .
" Ja ? " Frågade jag och drog med mig han ner på en gunga som vad nedanför oss . Den var stor och rung , en kinagunga så vi fick plats båda två .
" Hur känner du för Justin ? "
Jag stelnade till lite , efter en stund la jag mig ner och tänkte efter ordentligt , jag skulle säga sanningen.
" Jag vet inte , jag har inte känt honom så länge och jag vill inte bli sårad , jag menar han är Justin Bieber . Men ändå så är han så snäll , rolig och ja du vet . Hjälp mig Ryan . " Jag tittade på han och han la sig också ner och suckade .
Jag flyttade mig närmare honom och la mitt huvud på hans bröst , han la sin arm om mig . Det var också en trygg plats , men med honom visste jag iallafall vad jag kände . Dethär var inte konstigt och skulle inte komplicera saker och ting .
" Jag kan inte säga till dig hur du ska känna , men han skulle vara bra för dig vet du . " Sa han och log mot mig .
Jag kollade på honom istället , när han sprang runt och jagade Chaz . Han bar jeans och en t-shirt , det var min favorit outfit på honom .
" Måste det vara så svårt ? "
" Det är inte så svårt , det är bara du som krånglar till det . "
" Jaja , tyst med dig . "
Jag kände hur han fick ett sms och jag tog hans mobil från fickan . Han försökte inte ens ta den ifrån mig , jag läste smset .
' Hej gullet , vad gör du ? :) <3 '
Det var tydligen från någon Sofia .
" Så vem är din nya kärlek ? " Frågade jag och skrattade lite .
" Jag vet inte om det är min nya kärlek , hon är inte riktigt min typ . "
" A , men lägg av ! Hej gullet , det är precis som du ! " Skrattade jag .
" Det är det inte alls . "
" Låt mig svara . " Jag väntade inte på att han skulle svara , för jag visste vad han skulle säga så jag började skriva på ett sms . Han sa iallafall " Ja . "
' Hej , jag tänker på dig , ses vi ikväll ? ;) <3 '
Jag fnissade lite och skickade iväg smset .
" Vad skrev du ? "
" Det får du se snart . " Jag bet mig i läppen .
Justin och Chaz hade tydligen stannat och var nu påväg hitåt . Det kom redan ett svar , jag öppnade den snabbt .
' Visst , är vid dig om en timme ? :) <3 '
Jag visade honom smset , han kollade på det med förvånad blick .
" Vadfan Nelly ? " Sa han och tog mobilen .
" Tack annars ? Du kan inte säga att du inte är glad . " Skrattade jag .
Justin och Chaz var framme nu och dom kom också och satte sig på gungan .
" Okejdå , T-a-c-k . " Sa han och drog ut på bokstäverna .
Jag skakade bara på huvudet och dom andra kollade vad vi höll på med .
" V-a-r-s-å-g-o-d " Sa jag och gjorde likadant på honom .
" Ah grabbar , måste dra nu , har en dejt om en timma tydligen . " Sa han och reste sig upp .
" Okej ? " Sa Justin frågandes .
" Hejdå . "
Han hoppade ner från gungan .
" Hejdå . " Mumlade vi alla i mun på varandra .
Han försvann in i mörkret och nu satt vi bara tre stycken på gungan .
" Vad ska vi göra nu då ? " Undrade Chaz och drog fram mobilen .
Jag gjorde samma sak , Justin också . Jag kollade samtidigt på klockan medans jag väntade på att twitter skulle öppna . Den var redan tio på kvällen , undra varför Bella inte ringt . Jag twittrade snabbt .
' i luv you ryan , u know that right ? (: '
När jag gjort det kollade jag vad dom andra skrivit .
Chaz : @JustinBieber just made my day ..
Jag skrattade lite , han var konstig ibland .
Justin : I will write u a song , to make u fall in love .
Aha , jag fattade ingenting igen ? Alla la undan sina mobiler.
" Tror jag måste dra nu . " Sa Chaz plötsligt .
" Okej . "
Han reste sig upp och hoppade ner .
" Hejdå Chaz . " Gäspade jag .
Jag kände mig lite sömnig faktist .
" Hejdå , vi ses imorgon . "
" Yes man , hejdå . " Sa Justin  .
Han försvann han också , nu var det bara vi två kvar .
" Ska vi hem till mig ? Om du inte vill hem , jag börjar frysa . " Log Justin .
" Jag kan väl komma hem till dig , men sen måste jag nog gå hem så att klockan inte är för mycket . " Sa jag och reste mig upp .
" Du kan sova hos mig . "
Jag kollade på han .
" I gästrummet . " Påpekade han sedan .
" Okej , jag ska bara skriva det till Bella . "
Jag tog fram min mobil igen medans jag hoppade ner , och började skriva ett sms .
' Hej Bella , sover hos en kompis inatt , sov gott , puss :) '
Hon var nog ändå inte hemma . Vi började gå och Justin gick nära mig . Det var inte så långt hem till han , kanske bara tio minuter . Jag kände hur någon tog kort på oss , men jag försökte att inte bry mig , det var svårt . Kunde dom inte bara låta honom vara ?! Jag suckade för mig själv . Justin kollade på mig , men jag nekade bara med huvudet . Det var faktist ganska kallt , vinden smekte mina kinder och fick mig att rysa i hela kroppen . Det var tyst mellan oss , som alltid .
" Nelly . " Sa han sedan plötsligt .
" Ja Justin ? "
" Jag ångrar mig . "
Jag kände hur det pirrade till i min mage , jag kände mig på något sett nervös runt honom .
" Ångrar vad ? " Frågade jag tillslut .
" Att jag inte ringde dig sen , den natten var en av dom bästa nätterna i mitt liv." Sa han och tittade på mig med sina perfekta ögon .
Jag smälte , blev knäsvag , mitt hjärta började slå snabbare .
" Justin , du behöver inte .. "
" Jo , jag menar det . Tänk om jag inte hade gjort så ? Hur skulle det vara då idag ? "
Han menade oss , det värmde det också .
" Det skulle inte funkat , det vet du . " Mumlade jag aningen ledsen .
" Jag skulle ha fått det att funka , och det kan jag fortfarande . "
Jag såg in i hans ögon , nej , jag håller på att falla för Justin .



Ni fick en kort till iallafall , mer imorgon :) nu förtjänar jag väl ändå en kommentar ? ;) Juuuste , bilden skulle vara till förra inlägget , men aja , den får duga nu .




Kommentarer
Postat av: Rebecka

så jävla bra :DD

2011-01-21 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0