Dina andetag är min musik - chapter 43

" Ehm jo jag har tänkt på en sak Justin . "
" Jag med , börja du . "
" Nej , du . "
" Det är angående turnen . "
" Samma här . "
" Vill du fortfarande följa med ?  "
Vad kändes bäst just nu ? Jag andades in .
" Justin .. Jag vill ..."



"...Nog stanna här , för jag är inte så säker på att det kommer bli bra om jag följer med . " Fick jag fram och började gråta .
" Det är lungt , jag förstår dig . "
" Nej , det är inte okej , jag älskar dig och jag vill inte att det ska ta slut men allting är så rörigt . " Jag kunde knappt andas mellan tårarna . Jag älskade honom , varför ville jag inte följa med ?
" Jag älskar dig också , jag vill såklart inte heller att det ska ta slut men jag tycker också att det har a´varit lite rörigt . "
" Så när åker du ? "
" Imorgon , på eftermiddagen . "
" Åh . " Var allt jag fick fram och drog bort mobilen från örat så han inte hörde mina snyftningar .
" Får jag komma imorgon och säga hejdå ? " Frågade han .
" Självklart , kan du inte komma nu ? "
Jag saknade honom så mycket , nu när han skulle åka så verkade det inte spela någon större roll .
" Visst . "
" Ses snart , puss . "
" Puss . "
Sedan la vi på , jag sprang till spegeln för att torka bort alla tårar och sminkade över allt det röda . Jag plockade undan disk och satte mig sedan vi teven som ingenting hade speciellt hade hänt .

Det ringde snart på dörren och jag sprang verkligen för att öppna . Där stod , vackrare än någonsin . Hans ögon var som en drog , och nu när jag inte sett dom på länge så kändes det som första gången . Jag hoppade runt hans hals och drog med mig honom in , jag stängde dörren med foten och drog med mig honom till sängen . Han följde  med och vi började kyssas ivrigt .

Hans läppar mot mina kändes som alldeles för länge sen , jag brydde mig inte om hur sur jag än var , jag behövde dethär en sista gång . När vi lugnat ner oss så la vi oss brevid varandra , jag på hans bröstkorg .
" Nelly , jag älskar dig . " Viskade han och tittade in i mina ögon .
" Justin , jag älskar dig också . "
" Jag vet inte hur jag har klarat mig utan dig , hur jag ska kunna göra det heller . "
" Inte jag heller , men det är bäst såhär , eller hur ? "
" Jag antar det . "
" Och om vi är menade så kommer vi hitta tillbaka till varandra . "
" Du pratar som om det redan är över . " Sa han plågat och slöt ögonen .
" Men jag tror att det är bäst att vi .. " Han avbröt mig .
" Jag vet vad du menar , men jag vill bara inte lämna dig här . "
" Jag klarar mig . " Jag pratade nog mest med mig själv , som om jag försökte ljuga .
Han svarade inte utan höll om mig mycket hårdare , där i hans famn verkade allt så bra och hålet i mitt hjärta var som fixat .

Vi somnade där , pratandes om allting som vi missat . Jag skämdes för alla lögner , att jag inte ens kunnat se honom . Carrie var ju den skyldiga , och henne skulle jag ta itu med en annan dag .

Morgonen kom lite för snabbt , han åt sakta sin frukost . Sedan tittade han på mig med sorgsna ögon och reste sig och jag förstod att den väntade stunden skulle komma .
" Nu ? "
Han nickade till svar . Jag började andas ansträngt och blundade hårt för hindra tårarna . Han kom fram till mig som stod vid diskbänken . Jag började snyfta mot hans axel .
" I love you , glöm inte mig . " Viskade han i mitt öra .
" Det kommer jag aldrig göra , te amo , i love you , jag älskar dig , minä rakastan sinua , jeg elsker deg . " Jag viskade jag älskar dig på alla språk jag kom på för sekunden .
" Jag måste gå innan jag ångar mig . "
Jag släppte honom och vi gick till hallen . Han tog på sig skorna och sedan kramade han mig igen och kysste mig för sista gången .
" Min fina ängel . " Han kysste mig en sista gång på pannan och gick sedan ut . Dörren stänges och jag föll ihop på marken dränkt i mina egna tårar , nu var han borta ...



INGENFANTASI.SE   Förlåt för tråkigt och kort inlägg , skriver mer sen , nu plugg ! :(



Kommentarer
Postat av: Rebecka

så jävla bra :DDDD

2011-02-04 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0