Sålänge vi båda andas - chapter 19

Vi forsatte paddla och kom tillslut till land , alla skrattade och jag gick nära Christian . Jag kände verkligen hur Justin blängde surt på mig och varje gång jag tittade på honom så flirtade han med Peyton. Okej , jag vet seriöst inte vad jag vill längre . Jag gillade verkligen ganska många runt om mig som jag gillade och kanske ibland betedde mig mer som en vän med .. Chaz , Ryan , Christian och sedan tvingade jag mig själv att tänka det sista namnet Justin ...




Det var redan dags för middag , klockan hade verkligen gått snabbt. Dom andra gjorde middag tillsammans medans jag värmde upp bubbelpoolen som fanns utanför och bastun. Jag dukade även och vi åt tacos , alla verkade gilla det , speciellt Chaz. När vi var klara bytte alla om till bikinis och vi hoppade in i poolen . Tyvärr hamnade jag mellan Chaz och Christian . Justin satt mitt emot mig och flirtade med Peyton. Jag ville verkligen inte se dom tillsammans men fick väl inse att jag inte kunde få precis allting jag ville ha.
" Så .. hur är Atlanta då ? " Frågade jag tillslut Christian och ville ha igång ett riktigt samtal och att alla andra också kunde hänga på och inte prata i grupper.
" Det är awesome , varför bor inte du där ? "
" Mina föräldrar du vet . "
" Vart är dom förresten nu ? "
" Någonstans , vet inte faktist . "
" Saknar du inte dom ? "
" Dom har liksom aldrig brytt sig så jag är ganska van. "
På radion började olyckligvist Justins låt baby , där jag även var med , spelas .
" Åh , vi sjunger alla nu ! " Skrek Caitlin och alla sjöng med hela låten .
Jag kollade med mellanrum upp på Justin och ibland kollade han på mig, med sedan vände han huvudet mot Peyton och kysste henne .. WHAT ?! Alla vände sina blickar mot dom och oooh:ade . Förutom Caitlin som kollade plågat på mig och jag besvarade hennes blick med ett osäkert leende och kollade sedan ner i vattnet . Jag vet inte om det värsta var att han kysste henne , att hon besvarade kyssen eller att dom fortfarande kysstes . Oavsett vad så sög det ! En annan låt , som verkligen var min låt började spelas och nu skulle jag göra payback till Justin . Lady gaga - just dance .
" Caitlin , nu dansar vi ! " Sa jag och log stort mot henne .
Hon fattade direkt och hoppade ut ur poolen med mig , dom slutade kyssas och jag och Caitlin började dansa . Vi hoppade och dansade tills vi blev andfådda och låten tog slut . Då kom Whip My Hair med Willow Smith och vi gick med snurrande huvuden tillbaka till poolen . Vi skrattade och alla klappade i händerna .
" Du var ju bäst . " log Christian när jag satte mig brevid han.
" Tack . " log jag och han la sin arm runt mig.
Perfekt ..
" Vet ni vilka som skulle vara ett gulligt par ? " Log Caitlin och kollade på oss.
" Vilka ? " Sa Peyton ivrigt som om hon förväntade sig sitt namn .
" Serena och Christian , tycker ni inte ? " Sa hon och log stort .
Jag rodnade och Christian skvätte vatten på henne.
" Det är faktist sant .. " Sa Ryan och log , småskrattade lite . Alla skrattade , förutom Justin , som log stelt istället.
" Kom igen ! " Sa Chaz och klappade i takt med händerna . Nästan alla hängde på och jag rodnade och förstod vad dom menade . Vaaad pinsamt ! Jag vände mitt huvud mot Christian och han smålog , gjorde minen  ' ska vi? ' Jag sa ingenting utan närmade mig hans ansikte och kysste honom . Våra läppar möttes och kyssen var alldeles perfekt trots deras småskrik . Vi kysstes länge och när vi avslutade kyssen så måste jag vart lika röd som en tomat .
" Aaw , vad söta . " Sa Caitlin och la huvudet på sned .
Jag log bara och flyttade mig närmare Christian , sedan lutade jag mitt huvud mot hans axel och han lutade sedan sitt huvud mot mitt.
När vi hade badat i flera timmar och klockan närmade sig tolv så gick vi upp . Alla ville gå och lägga sig och vi bestämde oss för att tälta imorgon  istället , vi hade gått upp så tidigt . Christian övertalade Chaz att byta rum så jag delade istället med honom. Vi sa godnatt och jag och Christian gick in på vårat rum .Vi la oss tätt intill varandra och höll om varandra .
" Godnatt sötnos . " Viskade han och kysste min panna .
" Godnatt . "
Jag log lite och  blundade ..
Efter en stund började han andas tungt och jag förstod att han somnat , jag därimot vände och vred på mig säkert i flera timmar . Fan också.. Jag gick upp och kände mig törstig ,jag gick till köket under tystnad och drack ett glas . Sedan såg jag att det hängde en gitarr på väggen , jag log och tog den . Jag var verkligen pigg . Jag gick utanför dörren och forsatte tills jag kom till en äng , jag satte mig ner och började spela . Jag sjöng Bruno Mars's låtar enda tills jag ser hur en skugga bildades på ängen brevid mig . Solen höll redan på att gå upp och han stod där och kollade på mig .
" Jag visste inte att du kunde spela . " Sa han och satte sig brevid mig ...



Tror ni att det är såhär storyn ska forsätta? Bli inte sura nu , överraskningar är påväg ! Kommentera.


Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Riktigt bra! :)

Och nu blir det spännande!

2011-02-23 @ 17:34:19
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv meer meer meer!!! Nu!! Den e så braaaaaaaaaaaaaaaaa!!

2011-02-23 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0