Sålänge vi båda andas - chapter 18

" Helt okej , det skulle såklart funnits en bättre menmen .. Durå ? "
" Ooh , Ryan eller ? Helt okej , jag och Payton är egentligen inte så nära. "
" Aa precis Ryan ! Dags att förändra det . " Sa jag som om jag ville att dom skulle bli ett par eller något.
" Du sårar mig . " Sa han låtsas ledset.
Jag hann inte säga mer innan jag såg Chaz skaka med armarna till vårat rum och jag log mot Justin innan jag sprang dit med väskan . Jag hade inte heller pratat med Chaz s¨å mycket och det var väl dags att förändra det..



" Så vilken sida vill du sova på ? " skrattade han och jag såg över rummet.
Det var mysigt , lagom stort och sängen var lagom stor för att hålla oss på ett bra avstånd från varandra .
"Mot fönstret . " Sa jag och log .
Jag kastade väskan på den delen av sängen och la mig sedan över hela.
" Jag gissar på att du hellre skulle ha sovit med Justin. "
Han var också riktigt snygg !
" Det spelar ingen roll , jag och Justin är inte direkt tillsammans så .. "
" Aha .. Jag trodde det . "
" Jag vet inte direkt vad vi är . "
" Det löser sig , Justin är bra ! "
" Okej , jag är jättetrött , kan du bära mig till vardagsrummet ? " Skrattade jag .
" Självklart madam! "
Jag ställde mig på sängen och han ställde sig framför mig så jag kunde hoppa upp på hans rygg , jag skrattade och han gick till vardagsrummet där alla andra redan var. Alla kollade på oss och skrattade , förutom Justin då...
" Vad ska vi göra idag då ? " Sa Justin snabbt för att slippa allas blickar på oss .
Jag hoppade ner .
" Vi åker kanot , finns det kanoter här? " Sa jag ivrigt .
" Jadå ! "
" Komkom. " Sa jag och drog med mig Caitlin som var lika ivrig som jag.
Vi sprang ut till gården och där stod kanoter på rad , det fanns även en flod eller sjö eller vad det nu var.
" Jag åker med Serena . " Sa Christian fort och tog tag i min arm.
Jag skrattade och la min armbåge i hans .
" Kom då . "
Dom andra delade upp sig också och det visade sig att Justin valde Peyton , Caitlin Dylan, Ryan Chaz. Även om Christian var yngre så var han lika lång som mig om kanske tillochmed kanske lite längre. Han hade på sig en vit t-shirt och badshorts . Jag hade på mig en magtröja och jeansshorts. Vi tog tag i en kanot och drog den till stranden , sedan satte vi oss i den och den vinglade till lite. Sedan tog vi årorna och började putta oss ifrån sandbottnen och dom andra gjorde detsamma . Sedan åkte vi efter varandra och hade lika roligt som alltid. Christian var riktigt rolig , precis som jag hade vetat att han skulle vara.
" She's so beautiful , and I tell her that every day . " Sjöng Christian .
" Cause you are amazing just the way you're . " Sjöng jag vidare och vi skrattade så att kanoten höll på att välta.
" Vem sjöng du om då ?" Frågade jag för att hålla igång ett litet samtal , och för att jag var avundsjuk när Justin skrattade med Peyton och höll på att välta dom.
" Dig såklart . " Sa han och rodnade lätt.
" Aaaw , du är så söt ! "
" Dudå ? "
" Det vet man aldrig . " Sa jag och blinkade med ena ögat.
Vi skrattade lite .
" Kom hit , jag måste visa dig hur man ror . " Sa han och vinkade till mig .
Jag rodnade och satte mig framför honom med ryggen mot honom , vi satt ganska nära faktist . Han tog sin hand på mina och började visa mig hur man ska ro .
" Förstår du ? "
" Jag gjorde ju så ! "
" Jag vet , jag ville bara ha dig närmre . "
Jag log och blev alldeles varm och tittade in i hans ögon .
" Jag antar att jag får forsätta sitta här då . "
" Jag antar att du har rätt . "
Vi forsatte paddla och kom tillslut till land , alla skrattade och jag gick nära Christian . Jag kände verkligen hur Justin blängde surt på mig och varje gång jag tittade på honom så flirtade han med Peyton. Okej , jag vet seriöst inte vad jag vill längre . Jag gillade verkligen ganska många runt om mig som jag gillade och kanske ibland betedde mig mer som en vän med .. Chaz , Ryan , Christian och sedan tvingade jag mig själv att tänka det sista namnet Justin ...



Vem tror ni hon väljer ? Bara för att det heter Justinbsaga så kan jag inte lova er att hon kmr välja Justin . Kommentera :D


Kommentarer
Postat av: Runekathinka

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-21 @ 13:34:21
URL: http://runekathinka.blog13.com

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0