Unbroken - episode 34

FEBRUARI:
Snön hade börjat försvinna, solen lyste ganska ofta också för den delen. Jag låg för de mesta i min säng. På min senaste kontroll sa dom att jag skulle vila så mycket som möjligt, och det tog Justin väldigt seriöst.
"Hungrig?" frågade han.
"Mm"
Jag var lite smått surig på han för han inte svarat i telefonen på hela gårdagen, sedan hade han kommit hem och sagt att han tappat bort den.
Jag hade varit ganska orolig, det var därför som jag var sur. Därför var Justin mer eller mindre min betjänt för att jag skulle förlåta honom.
En halvtimme senare gav han mig våfflor och hade gjort ett hjärta med sylten, men jag bredde ut den som om den aldrig fanns där. Jag retade honom lite extra bara för att.
"Söt du är när du är surig" försökte han med och satte sig brevid mina fötter.
Jag tyckte det var viktigt att han höll koll på mobilen med tanke på att jag kunde föda när som helst.
Då kunde han minsann inte bara tappa bort telefonen, då måste jag ringa en ambulans eller någonting.
"Försök inte ens" muttrade jag och stoppade in våfflorna i munnen.
Han skrattade åt mig så jag stoppade in en överdrivet stor våffelbit i hans mun för det fanns inte en chans att hela skulle få plats i hans mun.
Han öppnade munnen så gott han kunde, men i stället blev han alldeles kladdig vilket han hatar och jag skrattade åt han.
Jag såg att han ville ge hämnd och stoppade snabbt våfflorna på bordet och gömde mig under täcket. Jag höll det så hårt jag kunde och han skrattade och drog bort täcket.
"Sluuuuta Justin, jag orkar verkligen inte duscha!!" skrek jag.
"Det skulle du ha tänkt på innan" flinade han och drog hela sin syltiga hand på mitt ansikte.
Det slutade med att vi båda två fick ta ett bad, vilket vi gjorde tillsammans.
Jag hade underkläder och Justin tittade på min mage. Jag hade några bristningar vilket jag skämdes över så jag la fullt med skum över min mage och låtsades som inget.
Justins perspektiv:
När jag låg i badkaret och höll om henne så höll jag om det viktigaste i min värld.
Jag såg hur hon la på skum på sin mage för att dölja bristningarna, men jag tyckte inte det var något att skämmas över.
Jag visste hur fin kropp hon hade haft förut, men hon bar på mitt barn.
"Sluta" mumlade jag och la mina händer på hennes mage.
Väntan höll på att döda oss båda två, vi ville ingenting annat än att hon skulle komma ut nu med detsamma.
"Justin.." sa hon bekymrat och grimaserade åt sin mage.
"Vad?!" frågade jag oroligt och gick fram till henne.
"Mitt vatten gick nyss, tror jag"
FEBRUARI:
Snön hade börjat försvinna, solen lyste ganska ofta också för den delen. Jag låg för de mesta i min säng. På min senaste kontroll sa dom att jag skulle vila så mycket som möjligt, och det tog Justin väldigt seriöst.
"Hungrig?" frågade han.
"Mm"

Jag var lite smått surig på han för han inte svarat i telefonen på hela gårdagen, sedan hade han kommit hem och sagt att han tappat bort den.
Jag hade varit ganska orolig, det var därför som jag var sur. Därför var Justin mer eller mindre min betjänt för att jag skulle förlåta honom.

En halvtimme senare gav han mig våfflor och hade gjort ett hjärta med sylten, men jag bredde ut den som om den aldrig fanns där. Jag retade honom lite extra bara för att.
"Söt du är när du är surig" försökte han med och satte sig brevid mina fötter.
Jag tyckte det var viktigt att han höll koll på mobilen med tanke på att jag kunde föda när som helst.
Då kunde han minsann inte bara tappa bort telefonen, då måste jag ringa en ambulans eller någonting.
"Försök inte ens" muttrade jag och stoppade in våfflorna i munnen.
Han skrattade åt mig så jag stoppade in en överdrivet stor våffelbit i hans mun för det fanns inte en chans att hela skulle få plats i hans mun.

Han öppnade munnen så gott han kunde, men i stället blev han alldeles kladdig vilket han hatar och jag skrattade åt han.
Jag såg att han ville ge hämnd och stoppade snabbt våfflorna på bordet och gömde mig under täcket. Jag höll det så hårt jag kunde och han skrattade och drog bort täcket.
"Sluuuuta Justin, jag orkar verkligen inte duscha!!" skrek jag.
"Det skulle du ha tänkt på innan" flinade han och drog hela sin syltiga hand på mitt ansikte.

Det slutade med att vi båda två fick ta ett bad, vilket vi gjorde tillsammans.
Jag hade underkläder och Justin tittade på min mage. Jag hade några bristningar vilket jag skämdes över så jag la fullt med skum över min mage och låtsades som inget.

Justins perspektiv:
När jag låg i badkaret och höll om henne så höll jag om det viktigaste i min värld.
Jag såg hur hon la på skum på sin mage för att dölja bristningarna, men jag tyckte inte det var något att skämmas över.
Jag visste hur fin kropp hon hade haft förut, men hon bar på mitt barn.
"Sluta" mumlade jag och la mina händer på hennes mage.

Väntan höll på att döda oss båda två, vi ville ingenting annat än att hon skulle komma ut nu med detsamma.
"Justin.." sa hon bekymrat och grimaserade åt sin mage.
"Vad?!" frågade jag oroligt och gick fram till henne.
"Mitt vatten gick nyss, tror jag"

Så.. vem vill ha nästa? :d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer

2011-12-30 @ 09:28:25
Postat av: Anonym

JAAGG!!!!

2011-12-30 @ 09:39:41
Postat av: Ebba :)

Jag vill ha nästa!! Så GRYM!!

2011-12-30 @ 12:49:52
Postat av: Felizia

DU KAN SERIÖST INTE SLUTA DÄR! :O

OMFG jaaaag döööör!! Näääästa!! ^^

2011-12-30 @ 13:06:46
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Matilda

JAG :O :O <3

2011-12-30 @ 16:53:59
Postat av: Cherry ♥

OMG, JAAG :DDDDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-30 @ 17:44:14
Postat av: Linnea

Åhhh va bra! Mer!!!!

2011-12-30 @ 21:52:20
Postat av: Johanna

Asbra!!!! måste ha nästa, nuuuu!!! ;)

2011-12-30 @ 22:03:16
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0