Unbroken - episode 33

Jag stirrade på skärmen länge, jag hade trott att han hade slutat vara så överbeskyddande men det var bara för magen. Jag tog bort telefonen och undrade vad han hade hört. Det spelade ingen roll egentligen, han skulle ändå säkert slå ihjäl mig.
"Hej baby" sa Justin och satte sig brevid mig i soffan och kysste min kind.
Han verkade fortfarande lite irriterad över hon tjejen, men jag bestämde mig för att inte säga något som om jag inte visste.
Med tanke på att han faktidkt är känd och väldigt snygg, så får man acceptera att alla kommer försöka ta honom ifrån mig.
"Hej" log jag.
"Vill du åka hem? Du borde inte gå runt så mycket"
Jag tittade på klockan och skrattade, "när vi ändå kommit så långt så borde vi iallafall stanna till klockan 12"
"Du har rätt, men kan vi gå upp en stund?"
Jag nickade och han drog upp mig, sedan gick han igenom huset med armarna runt mig och förbi tjejen som blängde surt på oss samtidigt som hon svepte i sig ren vodka.
Vi gick in i Ryan's rum, vi låste dörren även om vi inte skulle göra någonting speciellt, han la mig mjukt ner i sängen och kysste mig väldigt lungt samtidigt som han smekte min mage.
Hans mun smakade alkohol, och han var fortfarande lite full, men inte alls mycket. Om man inte kände honom så skulle man inte ens märka det.
Det gick inte längre, vi kysstes bara. Jag var alldeles för trött, vilket Justin märkte och han var också väldigt trött.
"Jag ska ge dig min nyårskyss, sen drar vi" log han och drog med handen över min arm.
"Okej" jag pussade honom en sista gång innan vi gick ut igen och ingen hade märkt något.
Snart kommer det vara alldeles för mycket telefontrafik så jag passar på att säga det nu, god nytt år världens bästa vän! Vi syns när jag kommer hem, om jag inte hinner dö på hemvägen ;) puss
Jag förväntade inte mig att hon skulle svara direkt, och vi hade legat så länge i rummet att klockan redan hade blivit tio i tolv, så alla gick ut och ställde sig. Ryan och några andra killar fixade med raketerna och vi stod och höll om varandra som vanligt.
Jag stod tätt intill Justin för att jag var rädd för raketer, vilket jag hoppades på att slippa säga till honom. Det låter kanske töntigt, men jag är alltid rädd att raketen ska komma emot mig eller något.
"10,9,8,7,6,5,4...3...2...1..0, GOTT NYTT ÅR!!"
Alla skrek samtidigt och jag hann inte ens säga någonting innan Justins läppar var pressade mot mina och jag kände mig alldeles varm trots att jag frös när han kysste mig.
Som vanligt blev jag även alldeles knäsvag, och hans hand var kupad kring mitt ansikte.
Jag kunde känna flertals blickar ibland, och jag hörde inte ens fyrverkerinerna när dom small för jag var så inne i Justin.
När vi väl kyssts klart så var det mesta över, och alla gick in för att forsätta festa. Både Ryan och Chaz var lagom vingliga så vi bestämde oss för att åka direkt utan att säga något. Vi skulle ändå träffas igen innan vi åkte.
I taxin hem så öppnade Justin fönstret för att piggna till, detta var mest för att han skulle kunna lura sin mormor att han inte druckit något alls.
"Ät denna också" sa jag och la ett tuggummi hans mun.
Han tuggade på det enda fram tills att vi var framme och då kunde han redan gå rakt, så det skulle nog inte bli några problem.
"Kom ni redan?" frågade hans mormor chockat när vi tog av oss skorna.
"Ja" svarade jag snabbt innan Justin sa något "vi är båda väldigt trötta"
Hon granskade Justin som inte sa något överhuvudtaget innan han fått av sig skorna.
"Är det okej att vi lägger oss direkt?" frågade han med en vänlig röst.
Hon nickade och vi försvann upp på övervåningen och somnade båda två nästan direkt.

Jag stirrade på skärmen länge, jag hade trott att han hade slutat vara så överbeskyddande men det var bara för magen. Jag tog bort telefonen och undrade vad han hade hört. Det spelade ingen roll egentligen, han skulle ändå säkert slå ihjäl mig.

"Hej baby" sa Justin och satte sig brevid mig i soffan och kysste min kind.
Han verkade fortfarande lite irriterad över hon tjejen, men jag bestämde mig för att inte säga något som om jag inte visste.
Med tanke på att han faktidkt är känd och väldigt snygg, så får man acceptera att alla kommer försöka ta honom ifrån mig.
"Hej" log jag.
"Vill du åka hem? Du borde inte gå runt så mycket"
Jag tittade på klockan och skrattade, "när vi ändå kommit så långt så borde vi iallafall stanna till klockan 12"
"Du har rätt, men kan vi gå upp en stund?"
Jag nickade och han drog upp mig, sedan gick han igenom huset med armarna runt mig och förbi tjejen som blängde surt på oss samtidigt som hon svepte i sig ren vodka.

Vi gick in i Ryan's rum, vi låste dörren även om vi inte skulle göra någonting speciellt, han la mig mjukt ner i sängen och kysste mig väldigt lungt samtidigt som han smekte min mage.
Hans mun smakade alkohol, och han var fortfarande lite full, men inte alls mycket. Om man inte kände honom så skulle man inte ens märka det.
Det gick inte längre, vi kysstes bara. Jag var alldeles för trött, vilket Justin märkte och han var också väldigt trött.

"Jag ska ge dig min nyårskyss, sen drar vi" log han och drog med handen över min arm.
"Okej" jag pussade honom en sista gång innan vi gick ut igen och ingen hade märkt något.

Snart kommer det vara alldeles för mycket telefontrafik så jag passar på att säga det nu, god nytt år världens bästa vän! Vi syns när jag kommer hem, om jag inte hinner dö på hemvägen ;) puss

Jag förväntade inte mig att hon skulle svara direkt, och vi hade legat så länge i rummet att klockan redan hade blivit tio i tolv, så alla gick ut och ställde sig. Ryan och några andra killar fixade med raketerna och vi stod och höll om varandra som vanligt.

Jag stod tätt intill Justin för att jag var rädd för raketer, vilket jag hoppades på att slippa säga till honom. Det låter kanske töntigt, men jag är alltid rädd att raketen ska komma emot mig eller något.
"10,9,8,7,6,5,4...3...2...1..0, GOTT NYTT ÅR!!"
Alla skrek samtidigt och jag hann inte ens säga någonting innan Justins läppar var pressade mot mina och jag kände mig alldeles varm trots att jag frös när han kysste mig.
Som vanligt blev jag även alldeles knäsvag, och hans hand var kupad kring mitt ansikte.
Jag kunde känna flertals blickar ibland, och jag hörde inte ens fyrverkerinerna när dom small för jag var så inne i Justin.

När vi väl kyssts klart så var det mesta över, och alla gick in för att forsätta festa. Både Ryan och Chaz var lagom vingliga så vi bestämde oss för att åka direkt utan att säga något. Vi skulle ändå träffas igen innan vi åkte.

I taxin hem så öppnade Justin fönstret för att piggna till, detta var mest för att han skulle kunna lura sin mormor att han inte druckit något alls.
"Ät denna också" sa jag och la ett tuggummi hans mun.
Han tuggade på det enda fram tills att vi var framme och då kunde han redan gå rakt, så det skulle nog inte bli några problem.

"Kom ni redan?" frågade hans mormor chockat när vi tog av oss skorna.
"Ja" svarade jag snabbt innan Justin sa något "vi är båda väldigt trötta"
Hon granskade Justin som inte sa något överhuvudtaget innan han fått av sig skorna.
"Är det okej att vi lägger oss direkt?" frågade han med en vänlig röst.
Hon nickade och vi försvann upp på övervåningen och somnade båda två nästan direkt.

förlåt :( nästa imorgon klockan 08:00!

Kommentarer
Postat av: Hannnn

Fattar inte riktigt det där smset från Oliver..? (förra episoden)

2011-12-29 @ 23:22:13
Postat av: Cherry ♥

Jättebra skrivet :)) ♥

2011-12-29 @ 23:22:46
Postat av: Anonym

Superbra! :)

2011-12-30 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0