Unbroken - episode 32

Ska skriva bättre från och med nu!
Festen skulle äga rum på kvällen, det fanns säkert en förfest också men den skulle nog inte behövas i vårat fall.
Det kanske låter konstigt, men även om jag älskar Justin och att vara gravid, så saknade jag även mitt gamla liv lite. Att bara kunna göra vad man ville, när man ville. Vara med vem man vill, festa och dansa. Jag hade verkligen ett jättebra liv, som jag var hedrad över, men jag var fortfarande ung och ville göra galna saker.
Hela mitt gamla liv hade nästan bara bestått av helt galna saker, som att ta en bil och åka runt på isen enda tills någon kommer på dig.
"Hur länge stannar ni då?"
Justins pappa gjorde oss sällskap över frukosten, lille Jaxon hade därimot feber och magsjuka. Stackarn orkade inte göra någonting alls, men vi skulle nog hinna besöka honom ändå.
"Vi åker om två dar" svarade Justin med mat i munnen.
Diane suckade när hon såg det men svarade inte utan forsatte diska och plocka undan, jag hade erbjudit mig att hjälpa till men då hade Diane bara skrattat åt mig.
"Jag tycker inte alls att ni borde ha åkt så långt bara för en fest Justin, du borde tänka på hennes tillstånd lite mer"
Jeremy lät sträng, och kollade hårt på Justin. Jag kände igen den där blicken som Justin brukade ha när någon sa något opassande,  exempel när Ryan pratade på om paintballen.
"Det är lugnt, jag föreslog det" ljög jag och tog Justins hand under bordet "jag hade aldrig varit här så jag tyckte det var dags att hälsa på"
Justin var påväg att protestera men jag klämde åt hans hand hårdare så att han inte skulle säga något, jag räddade både mig själv och honom.
"Ja, men ändå" muttrade hans pappa och kollade ner i tidningen.
Jag satte på en tightsittande klänning, jag var inte så stolt över mina former som jag hade just nu men jag älskade ju Jazmyn.
Jag saknade min gamla kropp och jag skulle svälta om det var det som behövdes för att få den sen tillbaka.
"Wow, varenda kille kommer ju dregla över dig" sa Justin och klev in i rummet.
Själv hade han en svart t-shirt och jeans.
"Ska du säga, tror ingen vill ha en tjockis som mig" skrattade jag och la armrna runt honom.
"Tjock? Nu får du allt ta och ge dig. Dessutom finns det bara en tjej för mig"
"Saknar du inte också den kroppen som jag hade när vi först träffades?"
Han tänkte efter "ljug inte" la jag sedan till.
"Kanske lite, men bara när de gäller sex. Annars älskar jag hela dig, och då när vi träffades älskade jag inte dig. Jag såg allting från en annan syn"
"Ja, din lilla player"
Han skrattade och kysste mig på halsen.
"Dina bröst har växt" sa Justin uppskattande och smekte dom lite medans vi väntade på att våran taxi skulle köra upp på avfarten.
"Det blir så när man är gravid"
"Jag lovar att jag inte ska dricka mycket, och jag dricker bara för att du tvingar mig"
"Hej Ali" log Ryan och kramade om mig.
Justin hälsade på de flesta men jag kände knappt någon och slog mig ner i soffan med Chaz i stället. Justin hade försvunnit när jag bokstavligt talat tvingat honom att inte hålla om mig, så han hade gått för att hämta dricka och umgås med sina vänner.
Det dröjde flera timmar innan jag såg honom nästa gång, då var han redan lite påverkad och kunde inte hålla sin tunga ifrån mig.
"Det räcker" skrattade jag och gick ut från toaletten, han suckade besviket och gick efter mig till köket där inga andra stod förutom tjejer som hade dreglat över Justin hela kvällen. Han kysste min nacke och jag såg hur den ena tjejen viskade till den andra "jag skulle vara överlycklig om Justin gjorde så till mig, men hon uppskattar det inte ens" så jag vände mig om och kysste Justin passionerat framför ögonen på dom och gick sedan iväg.
Nästa gång jag såg Justin efter det så pratade han med just den tjejen, jag blev inte alls irriterad faktiskt. Jag gick bara iväg och satte mig igen på soffan, som gravid orkade jag inte traska omkring hur mycket som helst men samtidigt ville jag inte göra Justin besviken genom att åka iväg.
Från soffan kunde jag se henne och Justin, hon flirtade hela tiden men Justin brydde sig inte. Hon pussade honom också på kinden en gång, då lyfte jag på ögonbrynen men Justin blängde surt på henne och gick iväg. Då förstod jag att det inte var någon fara och han försvann säkert för att leta efter mig.
I samma stund som Justin fann mig och var påväg emot mig fick jag ett sms, när det lyste Oliver på skärmen klockan 23:00 på en nyårsafton visste man att det var illa.
Mars var det hon kom ut va? Då ses vi i April och helvete vad du ska få.. har hört lite saker om dig, och så har vi barnet dvs Justin.. ses då.
Ska skriva bättre från och med nu!

Festen skulle äga rum på kvällen, det fanns säkert en förfest också men den skulle nog inte behövas i vårat fall.
Det kanske låter konstigt, men även om jag älskar Justin och att vara gravid, så saknade jag även mitt gamla liv lite. Att bara kunna göra vad man ville, när man ville. Vara med vem man vill, festa och dansa. Jag hade verkligen ett jättebra liv, som jag var hedrad över, men jag var fortfarande ung och ville göra galna saker.
Hela mitt gamla liv hade nästan bara bestått av helt galna saker, som att ta en bil och åka runt på isen enda tills någon kommer på dig.

"Hur länge stannar ni då?"
Justins pappa gjorde oss sällskap över frukosten, lille Jaxon hade därimot feber och magsjuka. Stackarn orkade inte göra någonting alls, men vi skulle nog hinna besöka honom ändå.
"Vi åker om två dar" svarade Justin med mat i munnen.
Diane suckade när hon såg det men svarade inte utan forsatte diska och plocka undan, jag hade erbjudit mig att hjälpa till men då hade Diane bara skrattat åt mig.
"Jag tycker inte alls att ni borde ha åkt så långt bara för en fest Justin, du borde tänka på hennes tillstånd lite mer"
Jeremy lät sträng, och kollade hårt på Justin. Jag kände igen den där blicken som Justin brukade ha när någon sa något opassande,  exempel när Ryan pratade på om paintballen.
"Det är lugnt, jag föreslog det" ljög jag och tog Justins hand under bordet "jag hade aldrig varit här så jag tyckte det var dags att hälsa på"
Justin var påväg att protestera men jag klämde åt hans hand hårdare så att han inte skulle säga något, jag räddade både mig själv och honom.
"Ja, men ändå" muttrade hans pappa och kollade ner i tidningen.

Jag satte på en tightsittande klänning, jag var inte så stolt över mina former som jag hade just nu men jag älskade ju Jazmyn.
Jag saknade min gamla kropp och jag skulle svälta om det var det som behövdes för att få den sen tillbaka.
"Wow, varenda kille kommer ju dregla över dig" sa Justin och klev in i rummet.
Själv hade han en svart t-shirt och jeans.
"Ska du säga, tror ingen vill ha en tjockis som mig" skrattade jag och la armrna runt honom.
"Tjock? Nu får du allt ta och ge dig. Dessutom finns det bara en tjej för mig"
"Saknar du inte också den kroppen som jag hade när vi först träffades?"
Han tänkte efter "ljug inte" la jag sedan till.
"Kanske lite, men bara när de gäller sex. Annars älskar jag hela dig, och då när vi träffades älskade jag inte dig. Jag såg allting från en annan syn"
"Ja, din lilla player"
Han skrattade och kysste mig på halsen.
"Dina bröst har växt" sa Justin uppskattande och smekte dom lite medans vi väntade på att våran taxi skulle köra upp på avfarten.
"Det blir så när man är gravid"
"Jag lovar att jag inte ska dricka mycket, och jag dricker bara för att du tvingar mig"

"Hej Ali" log Ryan och kramade om mig.
Justin hälsade på de flesta men jag kände knappt någon och slog mig ner i soffan med Chaz i stället. Justin hade försvunnit när jag bokstavligt talat tvingat honom att inte hålla om mig, så han hade gått för att hämta dricka och umgås med sina vänner.

Det dröjde flera timmar innan jag såg honom nästa gång, då var han redan lite påverkad och kunde inte hålla sin tunga ifrån mig.
"Det räcker" skrattade jag och gick ut från toaletten, han suckade besviket och gick efter mig till köket där inga andra stod förutom tjejer som hade dreglat över Justin hela kvällen. Han kysste min nacke och jag såg hur den ena tjejen viskade till den andra "jag skulle vara överlycklig om Justin gjorde så till mig, men hon uppskattar det inte ens" så jag vände mig om och kysste Justin passionerat framför ögonen på dom och gick sedan iväg.

Nästa gång jag såg Justin efter det så pratade han med just den tjejen, jag blev inte alls irriterad faktiskt. Jag gick bara iväg och satte mig igen på soffan, som gravid orkade jag inte traska omkring hur mycket som helst men samtidigt ville jag inte göra Justin besviken genom att åka iväg.
Från soffan kunde jag se henne och Justin, hon flirtade hela tiden men Justin brydde sig inte. Hon pussade honom också på kinden en gång, då lyfte jag på ögonbrynen men Justin blängde surt på henne och gick iväg. Då förstod jag att det inte var någon fara och han försvann säkert för att leta efter mig.
I samma stund som Justin fann mig och var påväg emot mig fick jag ett sms, när det lyste Oliver på skärmen klockan 23:00 på en nyårsafton visste man att det var illa.

Mars var det hon kom ut va? Då ses vi i April och helvete vad du ska få.. har hört lite saker om dig, och så har vi barnet dvs Justin.. ses då.


försöker komma på lite drama men det kommer senare, ni får hålla ut! :D



Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Mera!

2011-12-26 @ 09:59:25
Postat av: emilia

meeeeeeeeer ! lika grymt so vanligt ;d

2011-12-26 @ 12:26:30
Postat av: Felizia

Asbra! :D

2011-12-26 @ 15:30:39
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: bella

Det kom ingen kapitel igår kväll:l Ville bara säga det.

2011-12-26 @ 16:46:06
Postat av: elena

super bra

2011-12-27 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0