Unbroken - episode 30

Det var julafton, jag vaknade upp och det var tomt i sängen som vanligt. Det fanns verkligen bara en låt jag ville höra just nu, mistletoe.
Jag ställde mig försiktigt upp och satte på stereon, där skivan redan var i.
Mistletoe började spelas, och då insåg nog Justin att var vaken och kom in i rummet, då hade jag redan lagt mig ner igen.
Världens största leende hittade mina läppar, och världens finaste stod rakt framför mig.
Direkt när jag såg han släppte allt annat, han kollade rakt på mig och satte sig i sängen framför mig.
Jag blev lite smått nervös och kupade handen runt hans nacke.
"Godmorgon älskling" log han.
Jag kunde känna hans varma andetag mot mitt ansikte ett tag, innan han slutligen kysste mig med sina varma och mjuka läppar.
Det var nog den bästa kyssen i hela mitt liv, helt ärligt.
Jag kunde känna hela mig kropp närmare hans, och utan att lämna mina läppar kom han närmre mig.
Jag lade sedan mina armar kring hans nacke och gav honom en kram.
"Du är så fin, vad har jag gjort för att förtjäna dig?"
Jag tryckte mig hårdare mot honom.
"Vi åker vid tolv, tänkte jag" log jag vid den enorma frukosten som Justin gjort.
Han nickade och tryckte in maten i munnen. Våra aktiviteter som vi gjort på morgonen hade tydligen gjort honom utsvulten.
"Vid nyår kan vi åka till Ryan ellerhur?"
Jag nickade "uhm.. jag får ju dock inte åka flygplan"
Han insåg det själv också men började skratta "tur att vi har en så rymlig bil att vi bilar ner då"
Jag spärrade upp ögonen.
"Vi pratar mer om det imorgon"
"God Jul" sa Pattie när vi gick in.
Hon hade kommit tillsammans med mamma tidigare, vi hälsade på alla där. Det var lika trevligt som alltid, och jag började genast leka med Jaxon.
Justin höll sig oftast nära mig, med armarna runt mig eller på min mage.
"Hur kommer bebisen in i magen?" frågade Jaxon förvirrat.
Jag skrattade till.
"Jadu, varför frågar du inte din bror det?"
Justin tänkte så högt att man nästan kunde höra deras tankar.
"Man går till doktorn så ordnar dom det"
Jag nickade, den vitsen tänkte jag absolut dra till Jazzy sen. Vi hade redan hittat ett bra smeknamn till henne.
"Vi kan kanske kan.. äta lunch och sedan spela något sällskapspel?"
Patties leende speglade verkligen av sig till alla, trots att Jazzy sparkade så hårt att jag nästan fick ont så kunde jag stoppa in massor utav mat i munnen.
Varje gång jag hade träffat Justins familj så hade vi ätit, brunchen med Pattie, lunchen med Jeremy, thanksgiving och nu julen.
Kanske roligt faktiskt..
Jag och Justin var sedan i ett team när vi spelade ett spel, det handlade om att jag fick ett ord som jag skulle förklara för Justin. Men jag fick inte säga det ordet högt, dessutom hade man tid på sig.
Jag och Justin förstod verkligen oss på varandra på ett sett som dom andra inte kunde, vilket ledde till att vi vann. Trots mina dåliga förklaringar så verkade han veta exakt vad jag sa trots att jag inte uttalade ordet.
Efter vi spelat och haft en lång pratstund så åt vi middag, klockan var då redan sju. Vi åt kanske en timma, och när jag ätit kändes min mage dubbelt så mycket större. Justin hade ätit jätte mycket han också, och han tog alltid min hand under bordet.
När vi ätit klart så placerade jag min hand på hans lår, som jag alltid gjorde när jag ville reta honom. Och precis som vanligt försökte han förgäves få bort min hand.
Han tittade strängt på mig när jag sedan la min hand över den (vad ska man säga, penis? Hahahaha låter töntigt..) men ingen annan vid bordet märkte något.
"Sluta" viskade han plågat och jag forsatte bara.
"...och Alison och ju verkligen världens gulligaste person" sa Pattie och jag log stort mot henne.
Justin log stolt, och försökte dölja allting annat, det kändes skönt att dom gillade mig.
När dom sedan började prata om någonting annat kysste jag Justin lite kort bara för reta honom ännu mera.
"Presentöppning!" skrek Jaxon glatt när dom plockat undan maten. Alla skrattade och jag satte mig i Justins knä på golvet. När alla öppnade sina presenter kunde jag ibland naffsa honom i örat eller något annat som retade honom.
Och Justin kysste min hals ibland, men ingen märkte något som sagt, Diane skulle blivit vannsinig.
"Dags för dig att öppna dina presenter" viskade han i min öra.
Jo, nog hade "tomten" dvs Jeremy gett oss våra presenter också.
Justin rev upp pappret och när han såg sina sockor såg han ut som världens lyckligaste.
"Taaaaack! Vet du hur mycket jag behöver dethär?!"
Han pussade mig hundra gånger.
Mig gav han som vanligt något dyrt och överskattat, ett armband. Det var väldigt vackert, nästan så att jag tappade andan. Men jag skulle nöjt mig med en leksak från en happy meal, allvarligt talat.
Jag fick även lite kläder och sedan det som berörde mig mest, en bok där jag kunde skriva om Jazmyns liv. När jag öppnade den var jag som stel, jag började nästan gråta.
"Tack Diane, så så mycket. Jag älskar den, tack" sa jag och reste mig snabbt upp för att krama henne.
"Det var så lite gumman"
När jag sedan satte mig i Justins knä igen vände jag mig om för att se hans ansikte.
"Förlåt att jag inte gav dig något dyrt, som du gjorde. Jag vill inte att du slösar pengar på mig för jag har inget att ge dig tillbaka, ja och bungyjumpen var något absolut oplanerat som vi ska göra när Jazmyn är född. Men ärligt, förlåt, okej?"
Han blev som stum när jag pratade.
"Hur kan du ens säga så? du gav mig det jag behövde allra mest, jag älskar dig okej? Du ger mig så mycket att inte ens alla pengar i världen skulle kunna tacka dig.
Jag köpte armbandet för att det passar dig, direkt när jag såg det kunde jag inte slita ögonen ifrån det, precis som med dig"
Jag blev rörd och lutade mig mot hans kropp.
"Dessutom har jag något mer, men du får vänta lite med det"


Det var julafton, jag vaknade upp och det var tomt i sängen som vanligt. Det fanns verkligen bara en låt jag ville höra just nu, mistletoe.
Jag ställde mig försiktigt upp och satte på stereon, där skivan redan var i.
Mistletoe började spelas, och då insåg nog Justin att var vaken och kom in i rummet, då hade jag redan lagt mig ner igen.

Världens största leende hittade mina läppar, och världens finaste stod rakt framför mig.
Direkt när jag såg han släppte allt annat, han kollade rakt på mig och satte sig i sängen framför mig.
Jag blev lite smått nervös och kupade handen runt hans nacke.
"Godmorgon älskling" log han.
Jag kunde känna hans varma andetag mot mitt ansikte ett tag, innan han slutligen kysste mig med sina varma och mjuka läppar.
Det var nog den bästa kyssen i hela mitt liv, helt ärligt.

Jag kunde känna hela mig kropp närmare hans, och utan att lämna mina läppar kom han närmre mig.
Jag lade sedan mina armar kring hans nacke och gav honom en kram.
"Du är så fin, vad har jag gjort för att förtjäna dig?"
Jag tryckte mig hårdare mot honom.

"Vi åker vid tolv, tänkte jag" log jag vid den enorma frukosten som Justin gjort.
Han nickade och tryckte in maten i munnen. Våra aktiviteter som vi gjort på morgonen hade tydligen gjort honom utsvulten.
"Vid nyår kan vi åka till Ryan ellerhur?"
Jag nickade "uhm.. jag får ju dock inte åka flygplan"
Han insåg det själv också men började skratta "tur att vi har en så rymlig bil att vi bilar ner då"
Jag spärrade upp ögonen.
"Vi pratar mer om det imorgon"

"God Jul" sa Pattie när vi gick in.
Hon hade kommit tillsammans med mamma tidigare, vi hälsade på alla där. Det var lika trevligt som alltid, och jag började genast leka med Jaxon.
Justin höll sig oftast nära mig, med armarna runt mig eller på min mage.
"Hur kommer bebisen in i magen?" frågade Jaxon förvirrat.
Jag skrattade till.
"Jadu, varför frågar du inte din bror det?"
Justin tänkte så högt att man nästan kunde höra deras tankar.
"Man går till doktorn så ordnar dom det"
Jag nickade, den vitsen tänkte jag absolut dra till Jazzy sen. Vi hade redan hittat ett bra smeknamn till henne.
"Vi kan kanske kan.. äta lunch och sedan spela något sällskapspel?"
Patties leende speglade verkligen av sig till alla, trots att Jazzy sparkade så hårt att jag nästan fick ont så kunde jag stoppa in massor utav mat i munnen.
Varje gång jag hade träffat Justins familj så hade vi ätit, brunchen med Pattie, lunchen med Jeremy, thanksgiving och nu julen.
Kanske roligt faktiskt..

Jag och Justin var sedan i ett team när vi spelade ett spel, det handlade om att jag fick ett ord som jag skulle förklara för Justin. Men jag fick inte säga det ordet högt, dessutom hade man tid på sig.
Jag och Justin förstod verkligen oss på varandra på ett sett som dom andra inte kunde, vilket ledde till att vi vann. Trots mina dåliga förklaringar så verkade han veta exakt vad jag sa trots att jag inte uttalade ordet.

Efter vi spelat och haft en lång pratstund så åt vi middag, klockan var då redan sju. Vi åt kanske en timma, och när jag ätit kändes min mage dubbelt så mycket större. Justin hade ätit jätte mycket han också, och han tog alltid min hand under bordet.

När vi ätit klart så placerade jag min hand på hans lår, som jag alltid gjorde när jag ville reta honom. Och precis som vanligt försökte han förgäves få bort min hand.
Han tittade strängt på mig när jag sedan la min hand över den (vad ska man säga, penis? Hahahaha låter töntigt..) men ingen annan vid bordet märkte något.
"Sluta" viskade han plågat och jag forsatte bara.
"...och Alison och ju verkligen världens gulligaste person" sa Pattie och jag log stort mot henne.
Justin log stolt, och försökte dölja allting annat, det kändes skönt att dom gillade mig.
När dom sedan började prata om någonting annat kysste jag Justin lite kort bara för reta honom ännu mera.
"Presentöppning!" skrek Jaxon glatt när dom plockat undan maten. Alla skrattade och jag satte mig i Justins knä på golvet. När alla öppnade sina presenter kunde jag ibland naffsa honom i örat eller något annat som retade honom.
Och Justin kysste min hals ibland, men ingen märkte något som sagt, Diane skulle blivit vannsinig.

"Dags för dig att öppna dina presenter" viskade han i min öra.
Jo, nog hade "tomten" dvs Jeremy gett oss våra presenter också.
Justin rev upp pappret och när han såg sina sockor såg han ut som världens lyckligaste.
"Taaaaack! Vet du hur mycket jag behöver dethär?!"
Han pussade mig hundra gånger.

Mig gav han som vanligt något dyrt och överskattat, ett armband. Det var väldigt vackert, nästan så att jag tappade andan. Men jag skulle nöjt mig med en leksak från en happy meal, allvarligt talat.
Jag fick även lite kläder och sedan det som berörde mig mest, en bok där jag kunde skriva om Jazmyns liv. När jag öppnade den var jag som stel, jag började nästan gråta.
"Tack Diane, så så mycket. Jag älskar den, tack" sa jag och reste mig snabbt upp för att krama henne.
"Det var så lite gumman"
När jag sedan satte mig i Justins knä igen vände jag mig om för att se hans ansikte.
"Förlåt att jag inte gav dig något dyrt, som du gjorde. Jag vill inte att du slösar pengar på mig för jag har inget att ge dig tillbaka, ja och bungyjumpen var något absolut oplanerat som vi ska göra när Jazmyn är född. Men ärligt, förlåt, okej?"
Han blev som stum när jag pratade.
"Hur kan du ens säga så? du gav mig det jag behövde allra mest, jag älskar dig okej? Du ger mig så mycket att inte ens alla pengar i världen skulle kunna tacka dig.
Jag köpte armbandet för att det passar dig, direkt när jag såg det kunde jag inte slita ögonen ifrån det, precis som med dig"
Jag blev rörd och lutade mig mot hans kropp.
"Dessutom har jag något mer, men du får vänta lite med det"

Hoppas ni hade det lika mysigt som dem på julen :) kommentera

Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-24 @ 20:40:53
Postat av: Johanna

me r:)

2011-12-24 @ 22:01:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Cherry ♥

Jättebra skrivet :)) ❤❤

2011-12-24 @ 22:45:49
Postat av: Cherry ♥

Jättebra skrivet :)) ❤

2011-12-24 @ 22:46:23
Postat av: Anonym

Mer!!! :)

2011-12-25 @ 00:14:05

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0