Unbroken - episode 26

"Justin, vad sägs som en dag bara i sängen?" vädjade jag.
Han log och drog mig intill sig, han smekte min mage och kysste sedan mina läppar.
"Ja självklart älskling"
"Sedan tycker jag vi kan äta middag med min familj" skrattade jag.
Han skrattade inte och log bara, sedan kysste han mig igen och jag såg hur han hade morgonstånd.
Jag flinade åt honom "har du träffat Selena något då?"
Nu fick han nog, han slutade kyssa mig och smekte mig istället.
"När ska du förstå att det finns bara två tjejer för mig? Du är den enda jag vill ha"
"Två?" ekade jag och tog bort hans hand.
Han skrattade och pussade min mun men jag gjorde inget, låg bara helt stilla.
"Du och Jazmyn, mina tjejer"
Jag fattade och skrattade åt mig själv.
Efter två timmar slöande i sängen gick vi upp, vi gjorde gemansam frukost.
"När ska du på turne då?"
"Jag ska inte på Mistletoe turne, men därimot ska jag göra ett till album, men den turnen blir nog först efter sommarn 2012"
Jag nickade och satte mig vid bordet.
"Du vet att du ska följa med va? Med Jazmyn"
Nästa dag:
Det var idag hela familjen Bieber skulle komma hit, Justins mormor och morfar skulle dock komma en dag innan.
Det var Jeremy, Jaxon och hans pappas nya tjej.
Jag var verkligen glad över att dom ville fira jul med oss, med dagen efter skulle dom ta flyget hem så dom kunde fira med Justins farmor och dom också.
"Så det okej nu va?"
"Ja Justin, du bor ju princip redan här"
Dom skulle bo i Justin's lägenhet, så Justin skulle bo hos mig alla dagarna dom var här, vilket var ungefär en vecka.
Mig gjorde det inget, dessutom skulle han vara ledig också så det kunde verkligen inte bli bättre.
Justins mobil ringde, när han kom tillbaka från samtalet log han brett och la armarna om mig.
"Pappa ville ha lunch med oss, är det okej?"
"Javisst! Är dom framme hos dig redan?"
"Japp, och han klagade över hur stökigt det var" skrattade han.
Jag flinade också "ingen utav oss gillar att städa, så vi behöver nog inte oroa oss över att Jazmyn skulle bli städerska"
"Verkligen inte" sa Justin hårt "någon dag ska vi flytta tillbaka till Kanada, ta några år paus med karriären. Jag har ändå pengar så det räcker hela livet ut för både oss och våra barnbarn"
"Men Justin, dina fans då?"
"Jag ska ju inte lägga av helt, sjunga då och då. Men inte som nu, hela tiden"
"Vad du än bestämmer dig för, så finns jag här"
-
"Hej, trevligt att träffas igen" log jag och kramade om Jeremy.
Han kramade om mig också och log sedan stort mot min allt mer växande mage, även fast jag tyckte det var tillräckligt nu.
"Ja, verkligen. Det är en allt trevlig tjej du träffat Justin"
Jag rodnade och vi satte oss ner vid ett bord, det var nästan folktomt, alltså inga papparazzis.
Lilla Jaxon var inte med, inte heller Justin's styvmamma.
Vi beställde in mat, Justin tog pizza, hans pappa tog hamburgare och jag tog också det.
"Så Alison, Justin har aldrig riktigt berättat vart ni träffats"
Jag knöt knogarna hårt, ja hur hade vi egentligen träffats? Inte speciellt romantiskt, vi hade sex och jag blev gravid, gud satte oss i samma båt för att lösa våra problem. Men det kunde jag inte berätta till hans pappa.
"Uh jo, våran gemensamma vän hade en fest kan man säga, så pratade vi lite.. uh sen möttes vi igen på en kryssning, så fick vi kontakt"
"Hm.." det såg ut som han tänkte "ja, det låter väl bra. Kände du och Justin varandra då när du fick reda på att du var gravid?"
"Pappa du behöver inte förhöra henne" sa Justin och kollade strängt på sin pappa.
"Nej, det är lugnt. Jo, vi var vänner"
Jag log och våra drickor kom in, Justin la armen på mitt ryggstöd.
"Så jag tänkte ta med Jaxon till ett lekhus en liten bit bort? Kanske imorgon om det är lugnt?"
"Imorgon tänkte jag att vi skulle åka till ett zoo, men annars kan ni kanske kan ta det på torsdag?"
"Javisst!"
Vi småpratade hela tiden, jag visste redan sen innan att Justins pappa hade stränga åsikter om barnet, men det fanns inte så mycket han kunde göra.
"Ja, ikväll ska vi nog bara vila av oss, och sedan imorgon har vi zoot. Men sedan ses vi!"
Han kramade om oss båda innan vi begav oss åt olika håll.
-
Nästa morgon när jag vaknade hade Justin försvunnit, men han hade lämnat en lapp brevid mig.
Godmorgon sunshine!
Jag har gått iväg en stund för att fixa lite saker, men ikväll har jag planerat för oss två.
Hämtar dig vid sex, puss.
Jahapp, det var bara att bege sig in i duschen.
Klockan var redan ett, jag förstod verkligen inte hur jag kunde sova så länge. Vi hade trots allt kollat på the notebook, sedan hade Justin pratat så jag hade somnat ganska sent.
Efter duschen åt jag lite innan jag fixade mig i ordning.
När jag var slog jag in Justin's presenter, sedan gömde jag dom där jag visste att han aldrig skulle leta.
När klockan blivit sex så hämtade han mig mycket riktigt, i bilen mötte vi varandra med en lång och intensiv kyss.
"Hej" viskade han.
"Du kan inte bara lämna mig sådär" sa jag tog hans hand.
"Justin, vad sägs som en dag bara i sängen?" vädjade jag.
Han log och drog mig intill sig, han smekte min mage och kysste sedan mina läppar.
"Ja självklart älskling"
"Sedan tycker jag vi kan äta middag med min familj" skrattade jag.
Han skrattade inte och log bara, sedan kysste han mig igen och jag såg hur han hade morgonstånd.
Jag flinade åt honom "har du träffat Selena något då?"
Nu fick han nog, han slutade kyssa mig och smekte mig istället.
"När ska du förstå att det finns bara två tjejer för mig? Du är den enda jag vill ha"
"Två?" ekade jag och tog bort hans hand.
Han skrattade och pussade min mun men jag gjorde inget, låg bara helt stilla.
"Du och Jazmyn, mina tjejer"
Jag fattade och skrattade åt mig själv.

Efter två timmar slöande i sängen gick vi upp, vi gjorde gemansam frukost.
"När ska du på turne då?"
"Jag ska inte på Mistletoe turne, men därimot ska jag göra ett till album, men den turnen blir nog först efter sommarn 2012"
Jag nickade och satte mig vid bordet.
"Du vet att du ska följa med va? Med Jazmyn"

Nästa dag:
Det var idag hela familjen Bieber skulle komma hit, Justins mormor och morfar skulle dock komma en dag innan.
Det var Jeremy, Jaxon och hans pappas nya tjej.
Jag var verkligen glad över att dom ville fira jul med oss, med dagen efter skulle dom ta flyget hem så dom kunde fira med Justins farmor och dom också.

"Så det okej nu va?"
"Ja Justin, du bor ju princip redan här"
Dom skulle bo i Justin's lägenhet, så Justin skulle bo hos mig alla dagarna dom var här, vilket var ungefär en vecka.
Mig gjorde det inget, dessutom skulle han vara ledig också så det kunde verkligen inte bli bättre.
Justins mobil ringde, när han kom tillbaka från samtalet log han brett och la armarna om mig.
"Pappa ville ha lunch med oss, är det okej?"
"Javisst! Är dom framme hos dig redan?"
"Japp, och han klagade över hur stökigt det var" skrattade han.
Jag flinade också "ingen utav oss gillar att städa, så vi behöver nog inte oroa oss över att Jazmyn skulle bli städerska"
"Verkligen inte" sa Justin hårt "någon dag ska vi flytta tillbaka till Kanada, ta några år paus med karriären. Jag har ändå pengar så det räcker hela livet ut för både oss och våra barnbarn"
"Men Justin, dina fans då?"
"Jag ska ju inte lägga av helt, sjunga då och då. Men inte som nu, hela tiden"
"Vad du än bestämmer dig för, så finns jag här"

-




"Hej, trevligt att träffas igen" log jag och kramade om Jeremy.
Han kramade om mig också och log sedan stort mot min allt mer växande mage, även fast jag tyckte det var tillräckligt nu.
"Ja, verkligen. Det är en allt trevlig tjej du träffat Justin"
Jag rodnade och vi satte oss ner vid ett bord, det var nästan folktomt, alltså inga papparazzis.
Lilla Jaxon var inte med, inte heller Justin's styvmamma.
Vi beställde in mat, Justin tog pizza, hans pappa tog hamburgare och jag tog också det.

"Så Alison, Justin har aldrig riktigt berättat vart ni träffats"
Jag knöt knogarna hårt, ja hur hade vi egentligen träffats? Inte speciellt romantiskt, vi hade sex och jag blev gravid, gud satte oss i samma båt för att lösa våra problem. Men det kunde jag inte berätta till hans pappa.
"Uh jo, våran gemensamma vän hade en fest kan man säga, så pratade vi lite.. uh sen möttes vi igen på en kryssning, så fick vi kontakt"

"Hm.." det såg ut som han tänkte "ja, det låter väl bra. Kände du och Justin varandra då när du fick reda på att du var gravid?"
"Pappa du behöver inte förhöra henne" sa Justin och kollade strängt på sin pappa.
"Nej, det är lugnt. Jo, vi var vänner"
Jag log och våra drickor kom in, Justin la armen på mitt ryggstöd.
"Så jag tänkte ta med Jaxon till ett lekhus en liten bit bort? Kanske imorgon om det är lugnt?"
"Imorgon tänkte jag att vi skulle åka till ett zoo, men annars kan ni kanske kan ta det på torsdag?"
"Javisst!"

Vi småpratade hela tiden, jag visste redan sen innan att Justins pappa hade stränga åsikter om barnet, men det fanns inte så mycket han kunde göra.

"Ja, ikväll ska vi nog bara vila av oss, och sedan imorgon har vi zoot. Men sedan ses vi!"
Han kramade om oss båda innan vi begav oss åt olika håll.

-

Nästa morgon när jag vaknade hade Justin försvunnit, men han hade lämnat en lapp brevid mig.

Godmorgon sunshine!
Jag har gått iväg en stund för att fixa lite saker, men ikväll har jag planerat för oss två.
Hämtar dig vid sex, puss.

Jahapp, det var bara att bege sig in i duschen.
Klockan var redan ett, jag förstod verkligen inte hur jag kunde sova så länge. Vi hade trots allt kollat på the notebook, sedan hade Justin pratat så jag hade somnat ganska sent.
Efter duschen åt jag lite innan jag fixade mig i ordning.
När jag var slog jag in Justin's presenter, sedan gömde jag dom där jag visste att han aldrig skulle leta.

När klockan blivit sex så hämtade han mig mycket riktigt, i bilen mötte vi varandra med en lång och intensiv kyss.
"Hej" viskade han.
"Du kan inte bara lämna mig sådär" sa jag tog hans hand.

Förlåt för inget igår,  ligger inte alls många episodes före er så det stör mig lite..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättebra del! Vad menar du med det sista? "ligger inte alls så många episodes före er så det stör mig lite.." ? :) du skriver skitbra iaf! :D

2011-12-12 @ 16:06:46
Postat av: Cherry

Jättebra skrivet :D <33

2011-12-12 @ 18:07:43
Postat av: Emma

Superbra :)

2011-12-12 @ 18:48:12
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!

2011-12-12 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0