Live, laugh & love - Photos - episode 23


" Hm, jag kanske borde sätta på mig. " sa han och jag nickade.

" Gör det du, jag går ut sålänge. "

Det lät som om han skulle säga någonting men jag hann gå ut och stänga dörren, jag ställde mig vid Alfredo.

" Hey, Scooter, ta en bild på oss. " sa han och la armen runt mig medans han räckte fram mobilen till Scooter.

" Ska vi ta en seriös eller rolig? " frågade han.

" Rolig. " sa jag och putade med läpparna samtidigt som Alfredo gjorde någonting annat. Sedan räckte Scooter fram mobilen igen och jag grimaserade åt mig själv.

" Blä, vi tar en ny. " sa jag och Scooter tog fram mobilen igen.

I samma sekund som vi gjorde en ny pose, och jag kunde inte hjälpa att tänka att Alfredos arm fortfarande var runt min hals - så kom Justin ut.

" Varför får inte jag vara med? " frågade han och ställde sig vid oss.

" Såklart du får vara med. " sa jag och Justin kollade på armen runt min hals och jag slingrade mig försiktigt ur greppet.

Han la genast armen runt min midja och vi log på nästa foto.

" Alyssa, kom så går vi till arenan. " sa han och drog med mig till konserthuset som var bara några meter från bussarna, det var omöjligt för fansen att ens komma till detta området.

" Wow.. " mumlade jag.

" Kom så går vi till bussen igen. " sa han och jag kollade konstigt på honom.

" Huh, vi kom ju nyss? "

" Jag ville bara slippa alla andra. " flinade han och vi gick en annan väg till min buss och ingen hade nog sett oss.

Jag och Justin hade ju faktist känt varandra i flera månader - men det var först nu som saker hade blivit lite seriösare.

Vi satte oss på min säng och han tog fram kameran.

" Ska vi ta en bild? " frågade han och jag log. " visst!"

Han kysste min kind och klickade på kortet så en blixt lös upp, det försvann och jag tog ett grepp runt hans nacke och kysste honom. Han klickade ännu ett kort och sedan hörde jag hur mobilen fall i sängen och han börja leka med mitt hår.

Jag avbröt sedan kyssen och la mig längst in så Justin kunde lägga sig brevid mig.

" Låt oss känna varandra lite bättre. " log jag och tänkte efter.

" Välj en hm.. harry potter eller twilight? "

Han tänkte efter medans han drog med sitt finger på min underarm, han kollade noga på mina blodådror och drog fingret på dom. Jag rös till och han log.

" Twilight. "

Medans jag försökte få ut något ord ur min mun så släppte han min hand och forsatte upp till min axel, min hals, mitt ansikte. Hans fingertopp var så len och mjuk, jag rös hela tiden.

" Uh.. pizza eller hamburgare? " sa jag och det lät som den dummaste frågan någonsin. Jag ville bara sjunka genom sängen, han skrattade tyst och gulligt innan han drog fingret under min läpp.

" Jag föredrar pizza. " sa han med ett leende.

" Jordgubbar eller hallon? " sa jag försiktigt.

" Babe, det spelar ingen roll vad sina läppar smakar. " sa han och pressade sina läppar emot mina.

" Justin, vi skulle ju lära känna varandra. "

" Jag tyckte vara läppar skulle lära känna varandra, med tanke på att dom kommer spendera så mycket tid tillsammans. " sa han och kysste mig igen.

" Justin, jag är seriös. " skrattade jag och lindrade armarna om honom medans han långsamt hade lagt sig på mig.

" Ja, men jag tycker det är mycket skönare att ligga såhär.. forsätt fråga bara. "

" Jag kan inte koncentrera mig! " klagade jag.

" Då får jag fråga. " log han och och böjde ner sin mun till mitt öra.

" Du är så sexig. " viskade han och jag skrattade.

Jag skulle precis svara men så började jag höra " Justin! Justin! Justin! " det lät som hundratals tjejer som skrek i kör.

" Fans . " sa han och satte sig upp.

" Gå och skriv autografer. " flinade jag och ruffsade till hans hår.

" Hey.. " sa han och ruffsade till mitt hår också.

" Jag varnar dig.. du kanske får äta saltgurka! " skrattade jag och han slutade direkt.

" Jag går ut och hälsar på mina fans.. ses väl senare. " sa han och jag gav honom en kram.

" Japp. " han reste sig upp och försvann ut ur dörren. Jag gick kanske tio minuter senare men jag gick till Alfredos och dansarnas buss.

" Är det någon som vill följa med och handla? "

" Varför ska du handla? "

" Jag vill gå runt på stan lite, fast ni är ju upptagna. " sa jag och syftade på tv-spelet dom satt och spelade.

" Jag går, ni kan stanna. " sa jag och vände mig snabbt om innan någon invände med något.

Jag började gå längs vägen och gick emot husen en bit längre bort, när jag väl kommit dit så kunde man redan se några affärer. Jag gick in i den första vilket var Forever21. Jag började gå vd tröjorna och såg en papparazzi tränga sig fram mellan skyltfönstrerna men jag struntade i det. Dom i kassan verkade undra vem dom tog kort på och när dom såg att det var jag kunde jag bara höra rykterna sprida sig, toppen!

Sakta började jag röra mig bort från affären och hann inte ens köpa någonting till min stora besvikelse. Jag gick tillbaka till gatan jag gått på tidigare och där störde inte papprazzirna mig någon mer. Jag stod vid en stolpe och fastnade vid en lapp, var om den stora cheerleading tävlingen som skulle äga rum. Jag visste att mitt gamla lag skulle vara med..

Jag saknade allting redan.. trots att det hade gått så lite tid. Men cheerleadingen hade alltid varit en del utav mig själv, nu hade jag mist det, så det kändes som om jag hade mist en del utav mig själv.


Vart är du? xx


Jag svarade inte utan började bara gå mot bussarna, jag var där redan fem minuter senare och gick direkt in i arenan där jag visste Justin hade meet & greet. Jag var förband på Justins konsert, så jag hade inga sådana möten.

" Hej Alyssa. " sa Scooter så fort han såg mig.

" Hej. " hälsade jag och forsatte mot sminkrummet. Jag bad dom börja fixa mig så jag inte skulle vara så uttråkad.

Jag spelade på mobilen samtidigt, smsade lite med Chels. Helt plötsligt kommer Justin in rusandes, alldeles anfådd.

" Alyssa? Jag har något viktigt att berätta.. du måste komma direkt. " sa han ochkollade oroligt på mig.



:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-08-22 @ 20:39:13
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0