Live, laugh & love - My world 2.0 - episode 27

När jag satt mig bakom ratten så brast jag direkt ut i gråt, jag började skaka och letade efter min telefon som var borta. Nejnejnej.. jag måste ha tappat den när jag föll, så tjejerna hade nog tagit den. Fuck! Jag tog min extra telefon som jag hade med mig i bagageluckan alltid ifall något skulle hända. Jag slog Justins nummer och han svarade nästan direkt.


" Alyssa?! Dethär är din nödtelefon, vad skickar du för sms till mig egentligen? "

" Förlåt, det är en lång historia men kan du spärra min telefon direkt? Du kan mitt nummer och det. Skynda dig innan dom går igenom allt.. och jag antar att du får byta nummer. Förlåt mig så mycket, ring mig sen när du är klar. "

" Vad har hänt? Gråter du? "

" Bara gör det, ring mig sen. "

" Okej, älskar dig. " sa han och la på.


FRAMSPOLNING SÅ NÅGOT HÄNDER:


Jag spelade in mitt album.. jag åkte på turne.. jag kom tillbaka.. Väldigt mycket saker hände, det gick flera månader. Det hände massor utav saker som jag skulle minnas förevigt, jag älskade att turnera även om min hals var alldeles hes vid dethär laget, ja nu när jag är hemma igen. Efter några dagar hade jag blivit jag igen, jag hade fått sova ut och sånt. Jag skrev till Justin, som jag inte träffat på över tre månader.


Jag saknar dig så mycket.. när kommer du hem? xx


När jag tänkte på Justin ville jag gråta, jag saknade han mer än vad ord kunde beskriva. Jag kände mig bara inte hel utan han.. jag fingrade på dendär pokerhalvan och tänkte på hans varma leende. Hans perfekta tänder och hans kyssar. Vad var bättre än dom?


En vecka babe, en vecka. xxxx


Jag log så stort att tänderna syntes.


Nedräkningen har börjat.. xxxx


Jag tog modet och ringde till Chels, även om vi hade bråkat lite sist när hon åkte från turnen. Men jag gissade på att det var över nu.


Kom över? Ledsen för allt..


Är där om 5.


Chelsea gav ifrån sig en suck, jag avbröt mig själv och kollade allvarligt på henne.

"Sa jag något fel?" frågade jag försiktigt och hon skrattade.

"Nej, det är bara det att du har pratat om Justin i en timme nu, kommer jag ens någon gång få träffa honom?"

"Åh, såklart du får! förlåt.. men det har bara varit så tufft."

"Jag förstår det."

Vi började prata om annat istället..

"Ska vi gå ut och äta en glass?" frågade Chels och jag nickade ivrigt.

"Gärna, vänta jag går och hämtar min plånbok." sa jag och sprang iväg till övervåningen. Jag tog min plånbok och nycklar, sedan gick vi ut till närmaste glassaffär.


"Jag tar en jordgubbs strut. " sa jag och hon i kassan nickade, jag drog fram fem dollar och när jag tittade upp igen såg jag en tjej framför oss i ett leende.

"Hej Adriana." sa Chelsea och jag drog efter andan.

Jag kollade på henne, hundra gånger "snyggare" (kanske inte i mina ögon, men hon hade förändrats) än när jag sett henne sist.

"Hej Chelsea, och .. Alyssa? " sa hon och granskade mig.

" Hej. "mumlade jag och tog min glass.

"Man känner ju knappt igen dig längre, hur var turnen? "

" Den var bra. " sa jag med ett spelat leende och hon verkade göra detsamma.

Hon hade förvandlats till en barbie, precis som väntat.

"Hur går det med Bieber?" sa hon och jag kunde höra ilskan i hennes röst medans hon uttalde bieber. Jag visste att hon hatade att jag hade det bättre än henne.

" Det går fantastiskt. Jag hörde att du dejtade Lucas. " sa jag och himlade med ögonen i smyg.

"Ja det gör jag, äntligen så får han lite action i sitt liv nu när han har mig." sa hon och gav mig ett bitchigt leende. Jag knöt min ena näve som jag stoppat ner i väskan för att stoppa ner pengarna.

"Åh, så du gillar ta mina rester. Vänta jag ska bara äta lite utav min glass så kan du få den också sen. " sa jag och hånflinade.


Hon bet ihop tänderna.

"Var inte sur bara för att jag tog cheerleading platsen. " sa hon.

"Adriana, jag är så glad att jag växt ifrån detdär. Jag menar nu kan jag vara på turne, träffa massa underbara fans och bara leva mitt liv precis som jag vill." sa jag.

En papparazzi tog kort på oss utanför fönstret.

"Ingen kommer ihåg dig längre, visa dig aldrig på det området igen. " sa hon och slängde med håret innan hon vände sig om. Hon gick två steg innan hon vände sig om igen och skrattade. "dessutom tycker jag att du har gått upp lite i vikt, du kanske borde skippa glassen. "


Bara så ni vet, jag VILL att det ska gå snabbt i deras förhållande för jag vill skriva mer när dom är tillsammans, så som han och selena är nu på riktigt.

PS ALLT SOM SKRIVS ÄR LIKSOM NUTID, 2011



Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt!

2011-08-24 @ 06:31:51
Postat av: victoria

braaa! skriv meeeeeeeeeeeeer!!!!! :)

2011-08-30 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0