Sålänge vi båda andas - chapter 88



Jag sköt ifrån mig tanken och somnade istället..

" Vi är framme baby . " log Justin och kysste mig på pannan.

" Okej . " gäspade jag och skrattade lite.

Vi gick ut från flyget och hem, vårt älskade hem! Jag sprang till sängen och pussade på täcket.

" Jag har saknat er så mycket ! " sa jag och sprang till teven.

Justin dog av skratt bakom mig och kollade när jag sprang runt som en idiot i lägenheten .

" Jag kan inte fatta att du precis pussade på din kudde . " skrattade han och la armarna om mig när jag stannat igen.

" Sorry biebs, men jag vet inte om jag någonsin kommer kunna turnera med dig igen. " flinade jag men var ändå allvarlig.

" Jodå .. men inte på en lång stund iallafall. "

" Nepp , i love you . "

" Jag älskar dig också. "

Hela dan var vi med Alex och våra vänner. Hennes dotter var bara för söt och jag hade nästan tanken att smuggla ner henne i min väska ett tag . På kvällen hade Justin fixat någonting speciellt så jag tog på mig en klänning och väntade på att han skulle hämta upp mig. Han kom och körde oss till något ställe, det var som ett stort stort rum som han pyntat med ljus, blommor och hela stället var bara perfekt.

" Åh Justin, vad fint ! " sa jag och slängde mig runt hans hals.

" Haha, kom så äter vi. "

Han drog med mig till ett bord i mitten utav rummet och vi började äta av det som stod framdukat. Då och då böjde han sig över bordet för att ge mig en kyss och jag protesterade inte.

" Dags för efterrätt. " flinade jag och två glassar kom in. Jag tog tag i skeden och skulle precis äta en tugga när Justin stoppade mig.

" Vänta, innan du äter vill jag bara fråga dig en sak. "

" Visst . " sa jag och la skeden tillbaka på bordet . Han såg lite nervös ut och reste sig. Han letade efter någonting i bakfickan och gick sedan ner på ett knä . Jag kände hur mitt hjärta slog allt hårdare. Han öppnade asken med den lilla diamantringen som lyste upp hela rummet.

" Serena Marie Sawyer, jag lovar att älska dig sålänge vi båda andas, vill du ge mig äran att gifta dig med mig? "



Hej, jag tog precis pris för det sämsta chaptert .. kommentera ? :) hejdå.






Kommentarer
Postat av: Rebecka

neeej ,, den var gryymt bra :DDDDDDDDDDDDDDd

2011-04-04 @ 18:54:08
Postat av: Johanna

Neje, inte alls. det var jättebra!!! och jag tror nog att hon säger ja;)

2011-04-04 @ 19:14:53
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nej det var jätte bra!!! <3<3

2011-04-04 @ 21:39:10
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0