Sålänge vi båda andas - chapter 87


(någon dag på turnen) 

framspolning för att något intressant ska hända

EN DAG KVAR AV TURNEN :

Jag sprang runt på hotellet och försökte hitta mobilen som ringde gång på gång.

" Hallå ? " svarade jag och hoppades att någon inte lagt på än.

" Hej, det är Selena. "

" Åh hej . "

" Jag har glada nyheter. "

" Vad ? " frågade jag förväntasfullt.

" ALEX HAR FÖTT EN FLICKA ! "

Jag började skrika i luren tills rösten vek, vilket var väldigt idiotiskt med tanke på att jag skulle ha en konsert ikväll.

" Omg .. jag är där imorgon ! Säg inte att jag kommer, oh shit , jag gråter haha! " snyftade jag och Justin rusade in i rummet med en undrade blick.

" Okejokej, men ska gå nu, can't wait to see you. "

" Inte jag heller, aah puss. " sa jag och la på med världens största leende på läpparna.

" Vad är det du skriker åt ? Du låter ju fan värre än mina fans . " skrattade han och kysste mig.

" Alex har fött idag . " sa jag och torkade mina tårar.

" Va ?! Tur att vi åker dit imorgon, jag är så glad för hennes skull, och din älskling. " flinade han .

" Aw tack ! fast jag tappade typ rösten nyss. "

" Haha , då ger jag dig röstpaus till konserten ikväll . "

" Okej . " mumlade jag besviket och gav honom en snabb paus.

Helt seriöst var jag sjukt trött, min röst var ganska död men klarade sig. Att turnera i sex månader är verkligen tufft, jag fattar inte hur Justin orkade sjunga så mycket som han gjorde. Jasmine var iallafall hemma, så jag slapp henne. Idag var det sista konserten i NY innan vi skulle hem och turnen skulle äntligen vara slut!

" Kom så går vi och shoppar lite till henne då . " skrattade han och tog med mig ut till stan.

" Åh så gullig . " viskade jag och tog upp en lila klänning.

" Verkligen, vi köper alla . " sa han och vi betalade våra säkert femtio plagg.

 

Nästa dag så köpte jag dagens tidning innan vi satte oss i planet. Alldeles strax skulle jag vara hemma igen . Jag öppnade första sidan i tidningen och kunde inte fatta det .

" SERENA SAWYER GRAVID MED BIEBS ? "

Jag började läsa texten.

" Igår sågs stjärnorna shoppa bebiskläder på Hawaii, kanske Serena har en liten bebis på gång? Serena och Justin har varit ett par i ett och ett halvt år nu, är det verkligen så konstigt? Dom sågs lämna butiken med flera kassar och nu får vi bara vänta på svar från stjärnorna . "

Jag skrattade lite åt det och visade Justin som genast blev upprörd, han drog fram mobilen och twittrade.

* Serena is NOT pregnant, lol .Congratulations Alex to your little girl, we'll be there soon. *

Vi skrattade ännu mera och själva tanken var ju ganska skrattretande faktist, eller var den .. ?



som sagt ska INTE avsluta bloggen :)
#ILOVEYOU

ni känner inte ens mig och ni bryr er, tack ! :')


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte bra!!! man kan inte sluta läsa!!! skriv mer!!! <3<3<3

2011-04-04 @ 07:13:24
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Cissi

HaHa klockan är bara 7:27 och jag har redan varit inne o kollat här i hopp om att du ska skriva mer 10 gngr minst!!! :D



Kram!

2011-04-04 @ 07:28:52
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: rebecka

asbra , längtar tills nästa :-D kram <3

2011-04-04 @ 07:39:09
Postat av: Johanna

Super duper bra!!:D och jaaa, vad bra att du ska fortsätta!!!:D älskar din novell:D

2011-04-04 @ 17:54:14
URL: http://myownstoryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0