Sålänge vi båda andas - chapter 84

Då och då rörde vi vid varandra , varje gång skrek alla och när låten var slut . Jag kramade om Justin och gick av .

" Tack alla ! " log jag i micken och jag insåg då .. jag är världens lyckligaste

Justin avslutade konserten och kom sedan dit bak till oss.

" Bra jobbat! " log jag och kramade om honom.

" Bra jobbat? Hörde du dig själv eller? " flinade han och kysste mig.

" Kom så går vi och sover. " skrattade jag efter kyssen och vi tog några bilder med fans innan vi slutligen kom hem.

" Godnatt, vi ska redan åka imorgon så vi måste vara pigga. " sa jag och kysste honom snabbt.

" Mhm .. godnatt älskling . "

Vi somnade snabbt, nästa morgon låg därimot Justin inte brevid mig. Förvånad satte jag mig i sängen, vi hade tillochmed haft väckarklocka men han hade vaknat innan klockan eller? Så trött som jag var tog jag bara fram mobilen och skickade iväg till honom.

* Vart är du? xoxooo *

Bara några sekunder senare fick jag ett svar.

* Du kan inte sjunga overboard längre för 1. du suger 2. jag älskar inte dig längre . Ring mig aldrig igen och glöm inte.. jag vill inte ha någonting med dig att göra. *

Jag stirrade på smset i flera sekunder, var det första april idag eller?

* Ursäkta ? *

* Du fattade, jag åker vidare utan dig så du kan åka innan jag kommer hem för jag orkar inte se dig en gång till. *

Jag tog upp mobilen och ringde honom istället, ingen svarade . Jag ringde upp igen, förbannad som fan . Nu svarade Justin oskyldigt.

" Aha .. hejdå sms efter allting vi gått igenom ? " sa jag och blev tårögd.

" Eh .. älskling vad snackar du om ? " sa han och skrattade lite.

Spelade han dum eller?

" Spela inte dum Justin, du kunde väl åtminstonde säga det face to face ? "

" Gråter du ?! Jag kommer direkt tillbaka, jag har bara varit med Jasmine. "

Såfort han sa namnet så fattade jag .. Jasmine och Justins mobil..

" Jasmine? " väste jag .

" Förlåt, men hon bad på sina knän att vi kunde prata i fem minuter. "

" Fan dig Justin . " sa jag upprört och la på.

Jag la mig i sängen igen med ansiktet pressat mot kudden. Inga tårar men tom, hur skulle jag orka åka nu? Då ringde klockan och jag kastade den med handen på golvet så att den gick sönder, men det slutade ringa iallafall. Jag reste mig, och tog på mig bara några kläder. Plattade mitt hår och sminkade mig. Då kom Justin och satte sig på sängen bakom mig.

" Förlåt Serena.. " började han men jag gick ut från rummet och slängde dörren bakom mig.

PÅ FLYGPLANET :

Han satte sig ensam vid en stol, Jasmine trängde sig själv på platsen brevid honom och jag framför dom båda eftersom ingen annan plats var ledig. I normala fall skulle jag ha gråtit men nu på något sett när det handlade om Jasmine orkade jag inte gråta mer. Allting hade hänt så snabbt, fem minuter?

" Justin .. om hon inte vill sjunga mer så kan jag sjunga istället för henne. " sa Jasmine till Justin och jag hörde hur han suckade.

" Helevete Jasmin .. när ska du förstå ? Serena sjunger overboard, hon kommer göra det alltid, okej ? Sluta försöka förstöra exakt allting, tror du inte jag såg smsen eller? "

" Herregud. " muttrade Jasmin och jag vände mig ilsket om .

" Kan ni vara lite tystare , folk försöker faktist sova här ?! " sedan vände jag mig om och kände hur dom stirrade på mig..


Denna har min vän skrivit , så alla kommenterar nu :) sry för dålig uppdatering men haft en skitdag helt enkelt , AVUNDSJUK PÅ ALLA I DANMARK, SKRIK FÖR MIG OCKSÅ !



Kommentarer
Postat av: Alva

Bra!! Meeer!!!<33

2011-04-01 @ 19:15:08
Postat av: Rebecka

hon var sjuktbra på o skriva hon me :D ,, längtar till nästa :D <3

2011-04-01 @ 19:23:11
Postat av: Cissi

Jätte bra!!!!! Skriv mer nuuuu!!!! :)

2011-04-01 @ 20:22:46
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super duper bra!!:D

2011-04-01 @ 21:55:27
URL: http://myownstoryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0